stjålet mobil stjålet mobil
hej alle
jeg fik min mobil stjålet får ca 2 måneder siden, og har lige modtaget en regning på 1500 kr. og jeg bruger nårmalt kun for 200 om måneden. fra min mobil blev stjålet havde gerningsmanden ca 3 timer til at ringe fra lidt under 1500 kr.
han har ringet til tjekkiet, tyskland, arabiske emirater, vietnam. begge dele mobil og fastnummer. jeg har lige modtaget de papire på hvilke numre han har ringet på.
politiet her i dk er ikke til meget hjælp, og min kæreste og jeg har prøvet at få dem til at være behjælplige så mange gange, og jeg er virkelig stædig, så jeg tager sagen i egen hånd
men er der nogle herinde som kender tyske, tjekkiske mm sider, lidt lige som de gule sider, hvor man kan slå numre op?
vi har en ip telefon, så den er ikke så dyr at ringe fra, så vi vil også prøve at ringe til numrene. som sagt, jeg er meget stædig, og om det så skal tage 2 år, så skal jeg nok finde ud af hvem det var.
jeg ved jeg ville kunne genkende de to, da den ene var meget grim, undskyld sproget.
men ville virkelig være så over lykkelig hvis i kunne hjælpe mig
mar 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 2 Emner: 54 Svar: 277
vil virkelig gerne finde dem der stjal den, for så kan jeg anmelde dem. politiet gider ikke gøre noget så længe de ikke ved hvem det er
mar 2009
hehe, det ved jeg heller ikke, men jeg vil virkelig prøve alt. jeg har fået en liste fra mit telefonselskab, men der er 2 prikker i slutningen af nummeret, så det skal jeg lige ringe og hører om jeg ikke kan få de sidste 2 cifre.
men jeg har et dansk nummer, og havde tænkt på at ringe nummerene op, finde ud af hvem der ejer dem, og så prøve feks at google navnene, og måske også lige se på facebook. fordi hvis jeg kan finde dem på facebook feks. så kan jeg jo se deres venner. og jeg kan tydeligt huske hvordan den ene ''gerningsmand'' så ud, for han var tudegrim, og den anden tror jeg også godt at jeg ville kunne genkende.
mar 2009
ja nærmest, jeg sad på en trappesten og trøstede min veninde, og så kom de to, hvor af den eneste satte sig helt op af mig og prøvede at flirte mm. på det tidspunkt har min mobil ligget på mit skød fordi jeg skrev til min kæreste. imens jeg så snakkede med min veninde, tog ham den ene, der ikke var grim, og så løb de begge to ned mod rådhuspladsen.
total irriterende, og de skal bare ikke slippe godt afsted med det. og det væreste var at min daværende veninde kendte den ene lidt, men hun gad ikke sige hvem det var, så jeg skrottede også alt kontakt til hende sammen dag
mar 2009
mar 2009
nej ikke endnu. mit teleselskab har ikke været så omhyggelig med numrene, så der er 2 prikker til sidst i nummeret, men de vil sende nye papire med hele nummeret
mar 2009
stjålet mobil
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside