Hjælp-gode råd omkring min gravide kat. {{forumTopicSubject}}
Kære alle
Jeg håber at jeg her kan få en god vejledning, råd eller bare et det skal nok gå
Jeg har en dejlig lille hunkat som er meget højgravid. Det er første gang både hun og jeg oplever en graviditet.
Det jeg evt mangler vejledning omkring er: Hvorfor hun ikke har mælk eller væske i dievorterne endnu?
Jeg vil selv mene hun er liiiige op over?
Hun er dejlig rund-har ingen pels omkring vorterne-hun sover og spiser THATS IT! Jeg har set og mærket liv i 2,5 uge nu.
Men på trods af alle gode tegn på snarlig fødsel, er der ingen tegn på hverken plukveer eller mælk.
Jeg ved heller ikke hvad det vil sige at maven falder ned. Men som jeg har oplevet det har hun været meget stor og rund i siderne og nu ligger hele den store mave mod gulvet, hvis i forstår? Jeg har lagt et par hurtige billeder ind af Tulle missen, kan nogle hjælpe mig lidt? Da jeg er ved at blive gråhåret over alle de tegn hun viser på at det er NU, hvorefter det så bare var en fuser
Jeg skylder jer nok lige at sige at Tulle er en udekat og jeg har derfor ikke den nærmeste ide omkring hvornår hun blev drægtig.
Men nu holder jeg hende indendørs og det trives hun også fint med ZZZZZzzzzzz;-)
På forhånd tak
apr 2010
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 2 Svar: 2
Okay hvis mælken også kan løbe ned efterfølgende vil jeg stadig gå ud fra en fødsel må være lige om hjørnet.
Men igen man kommer i tvivl når der er blevet råbt ulven kommer hele ugen
Den eneste guideline jeg umiddelbart syntes jeg har er at jeg har set og mærket liv de sidste 2,5 uge, så det må da være snart?
dec 2011
Følger: 4 Følgere: 2 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 1.018
apr 2010
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 2 Svar: 2
Hjælp-gode råd omkring min gravide kat.