{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
670 visninger | Oprettet:

en solstråle historie {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen... jeg har oplevet noget rigtig dejligt jeg vil dele med jer...

for ca 2 år siden lejede min far overetagen på min kusines hus. der bode en kat oppe og har boet der i mange år. min far flyttede så ind ved katten og man kunne godt mærke at den var van til at bliver overladt til sig selv. det er en inde kat og havde ingen legetøj eller selvskab, det eneste selvskab der var var når katte bakken blev tømt og når den skulle have mad.

vi kunne ikke rigtig kæle med katten og havde svært ved at komme i kontakt med den, men da min far havde boet der i noget tid så blev den mere og mere kælen.

den begyndte at kaste op en dag og min far tænkte jo på at køre til dyrelæge med den, men ville lige vente en dag for det kunne jo bare være dårlig mave. han snakkede med min kusine om det og hun sagde bare nå! da dagen var gået gik han til durelæge med katten og fik af vide det skyldtes kosten. han gav beskeden vidre og fik igen et nå!

han fandt så sin egen lejlighed og flyttede igen. han var ked af at skulle efterlade katten, men det var jo ikke hans og han ville ikke spørge om han måtte tage den med, det skulle de selv sige hvis de ville af med den.

efter en måned spurgte de om han ikke ville have katten og han sagde at det ville han da meget gerne for han havde savnet den. nu har han haft katten (som hans alder første) i ca 6 måneder og den trives helt vildt godt. den har fået en rigtig fin pæls og har det bare super godt. den er kælen og kontaktsøgende og legesyg. man kan næsten ikke komme ind at døren uden at falde over katten som render rundt om ens ben. den er lysnet sådan op og jeg er så glad hver gang jeg ser den.

min fars arbejde gør at han nogle gange er væk i nogle dage af gangen og så passer jeg ham så. og vi hygger os.

syntes lige i skulle have lidt at smile over, og jeg syntes virkelig bare at den kat´s fremtid er redet, og det gør mig super glad.

mange sommer knus her fra


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  en solstråle historie
Kommentér på:
en solstråle historie

Annonce