{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.332 visninger | Oprettet:

Kat spiser hundens mad. Hjælp. :-) {{forumTopicSubject}}

Hej til jer!

Jeg har en sød lille hankat på cirka 7 måneder, vil jeg tro. Han er desværre gået hen og har fået smag for min hunds mad, hvilket ikke er helt så godt. Min hund får noget lidt specielt mad, fordi den er ved at være gammel og har en tendens til dårlig mave. Den får derfor afmålte portioner, så det går ikke, at min kat render og spiser af det. Og lige så vel som min hund ikke må spise kattens mad, så må min kat selvfølgelig heller ikke spise hundens mad. smiley
Hvordan lærer jeg min kat at lade være? Vi har efterhånden gjort, hvad vi kan, men min kat bliver desperat ved. Mildest talt leger den ninja kat og nærmest forsøger ikke at blive opdaget i det, når den gør det. Man kan mærke på den, at den godt ved, at den ikke må, men den gør det alligevel...

Nu spørger jeg altså om jeres hjælp, da jeg håber, at I har nogle effektive råd. Min hunds foder kan jo ikke så godt stå på et bord, som min kats foder kan. smiley

På forhånd tak for hjælpen!
- Louisa

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kat spiser hundens mad. Hjælp. :-)
  • #2   2. feb 2012 Det kunne tyde på, at katten faktisk er sulten. Hvad fodrer du med siden katten har tendens til dårlig mave?

• #3   2. feb 2012 Susanne > Problemet er netop, at min kat konstant render ude ved hundens mad, hvis den kan komme til det - og det skal den ikke. Hvis den kunne komme til det, stod den sikkert med hele hovedet begravet i det. smiley

Maibrit > Min kat mangler ikke mad. Det er én ting, som er sikkert! Min kat har altid tørfoder i madskålen. Der er altid mad til rådighed. Sommetider får den også lidt guf, jeg har købt til den - inklusiv vådfoder. Den mangler i hvert fald ikke mad. Det ved jeg! smiley

Katten har som sagt ikke dårlig mave. Det er min hund, som har tendens til det. Den er ved at være gammel, og de fleste af dens søskende har haft samme problemer. Så jeg tror bare, det er noget, som har været ved det kuld hvalpe - ikke så meget andet. smiley

• #4   2. feb 2012 Jeg læser det som, at det er hunden, der har tendens til dårlig mave?

• #6   2. feb 2012 Susanne > Sådan gør min hund slet ikke med tørfoder - overhovedet! Han går engang imellem hen og spiser en smule. Han gør lidt ligesom katte underligt nok. At han spiser små måltider hele tiden.

Min kat har også hele tiden foder til rådighed. Jeg fylder skålen op hver dag, og den holder ganske fint til dagen efter. Tømmes den, så får den skam også mere. Det er skam ikke mad, den skal mangle. Den skal slet ikke mangle noget faktisk! smiley

Kommentér på:
Kat spiser hundens mad. Hjælp. :-)

Annonce