Kat spiser hundemad. {{forumTopicSubject}}
Ja, først var det hunden som ville spise kattenes mad, det er nu ordnet ved at kattene spise i en højde som hunden ikka kan nå.
Men nu er min store maine coon begyndt at spise af hundens mad.
Han spiser stadig sin egen, men kan godt finde på at snuppe et par piller af hundens mad, når han lige går forbi skålen.
Sker der noget ved det?
Ved godt at hundemad ikke er kattemad, og omvendt.
Det er store piller, så han skal tygge meget på dem, og får dermed aktiveret tænder og gummer.
Men tænkte nu mere på indholdet. Der er jo ikke så meget protein i hundemad, som i kattemad. Han er kastereret, og må alligevel ikke få så meget protein.
Hans primære næringskilde kommer stadig fra kattemaden. Det er kun lige et par piller han hapser når han går forbi et par gange om dagen.
dec 2006
Følger: 230 Følgere: 199 Katte: 6 Emner: 227 Svar: 3.951
det er den mad hun får om aften de tager af....
Jeg tror ikke der sker så meget ved at de gør det, så længe det bare er en lille bitte smulge.. Men her kommer det jo så også an på hviket foder hunden får, min får Z/D og I/D det er Z/D'en mine katte spiser af..
maj 2008
Følger: 13 Følgere: 11 Katte: 3 Emner: 15 Svar: 145
Hehe. Men mine dyre har ikke taget skade af det, overhoved..
nov 2007
Følger: 25 Følgere: 23 Katte: 5 Emner: 43 Svar: 2.030
okt 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 5 Emner: 17 Svar: 46
okt 2007
Følger: 13 Følgere: 11 Katte: 2 Emner: 30 Svar: 319
okt 2007
Følger: 13 Følgere: 11 Katte: 2 Emner: 30 Svar: 319
Er utroligt folk ikk kan forstå der er en grund til kattemad er kattemad og hundemad er hundemad.
okt 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 5 Emner: 17 Svar: 46
jul 2008
Følger: 11 Følgere: 9 Emner: 19 Svar: 699
Det skal lige siges, at de hurtigt vænner sig til at det er sådan.
jul 2008
Følger: 11 Følgere: 9 Emner: 19 Svar: 699
Men jeg tror ikke det er godt hvis det bliver en vane, at de skal smage på hinandens mad hver dag. Derfor er det forbudt hjemme hos mig, det er nemmere for alle parter. De har bedre af at spise den mad der er beregnet til dem.
nov 2007
Følger: 25 Følgere: 23 Katte: 5 Emner: 43 Svar: 2.030
Selvfølgelig er det jo ikke noget de gør særlig tit, men det sker da i ny og næ og det er altså ikke dødelig giftig for nogen af parterne.
Kat spiser hundemad.