404 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

persere og højder persere og højder

jeg sidder trofast og læser alle tråde kunne jo være jeg lærte noget.de fleste af jer skriver at man skal sørge for katte har noget at komme i højden på.vi har et højt kradsebræt,står urørt hen og har lavet hylder til dem ,står os urørte.min 2 dejlige persere ligger sig altid på gulvet eller i møblerne.er det mine der er underlige eller er persere ikk til højder

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  persere og højder
  • #1   12. nov 2011 Ved ikke om decideret racen foretrækker at være i det lave end det høje.

Men har set i det program, der hedder "My cat from hell" med Jackson Galaxy katte adfærdsekspert udtale sig om at katte er enten buske-kiggere eller træ-kiggere. Og ja. træ-kiggere, som jeg kunne forestille mig der er flest af vil helst være lidt i højden. Og buske kiggere ligger som regel på møblerne eller gulvet.
    Med dit eksempel giver det vel meget god mening, som han har sagt :o)

Jeg har en norsk skovkat, og de kan rigtig godt lide at komme op i højden. Men faktisk ligger vores sig i møblerne og på gulvet på hans lille lammeskindstæppe af sig selv. Og selvfølgelig hængekøjen. Men overvejen lavt end højt smiley

• #2   12. nov 2011 ja de er hvor vi er for mine to misser vil da være ved os ss

• #3   12. nov 2011 Mine er perser og exotic og de vil rigtig gerne ligge i den øverste hængekøje oppe under loftet. Men jeg har haft én perser engang, som aldrig gad andet end at ligge i gulv og sofahøjde smiley

• #4   12. nov 2011 vi har flere af slagsen og nogen gør det ene og andre det andet så jeg tror ikke det er en race ting

• #5   12. nov 2011 Dine fladnsuder er vidst bare nogen krat-luskere ligesom 2 af mine fladsnuder. De 2 andre ligger helst på øverste hylde, så den må de deles om.
    Forskellige kræ; forskellige yndlingspladser

• #6   12. nov 2011 Min perser foretrækker også at ligge på gulvet:) og helt op af radiatoren:) mens de andre 2 hellere vil højere op:)

Kommentér på:
persere og højder

Annonce