878 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Normalt? :-) Normalt? :-)

Måske er jeg meget "overbeskyttende" eller hvad man nu kalder det, omkring mine katte, men det er jo nok meget normalt smiley

Min kastrerede hankat på 15 mdr. har taget på igen.. Han var ellers blevete rigtig fin, men efter han er blevet kastreret har han taget på - hvilket jeg ved er helt normalt, men jeg synes hans mave er stor og hård. Han har næsten lige fået en ormekur, så det kan ikke være det..

Hans blære og mave kan også mærkes, men det er vel normalt`? Håber ikke jeg blir tolket aom helt dum, for det er jeg ikke, men jeg vil bare gerne lige være "sikker".. He he..

Og.. Nu hvor jeg "har jer", hvilket foder vil i så anbefale til en kastreret, let overvægtig kat smiley Gerne noget der mindsker risikoen for urinvejsinfektion og overvægt?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Normalt? :-)
  • #1   31. okt 2011 En ormekur slår kun de orm der er i maven ihjel og er ikke forebyggende Katten kan blive smittet igen få dage efter så det kan sagtens være orm

• #4   31. okt 2011 Hvis det er kastrat delle du tænker på, så don't worry.. Det har vores også smiley Helt normalt.
    Det med den hårde mave.. uh ved ikke.

Hvis du synes din kat er overvægtig så prøv at stryg din at ned af kroppen med tommltotterne på rygsøjlen og fingerspidserne let ind mod ribbenene - hvis de kan mærkes fint nok, er der intet at være bekymret for smiley Har jeg nemlig fået af vide, da jeg spurgte om noget lignende..

• #5   31. okt 2011 Hvad vejer han? smiley

Og er ikk helt sikker på hvad du mener med at blæren kan mærkes. ?

Det foder jeg ALTID vil anbefale er ARION smiley

(enig med lotte omkring foder)

• #6   1. nov 2011 Dejligt med nogle gode råd smiley
    Sidst han blev vejet hos dyrlægen havde han tabt sig.. Han vejede 5,5 kg. Men der havde vi også lige skiftet foder fra brugsens Optimal, til Arion Large Breed smiley

Men nu efter at vi har fået en killing for nogle uger siden, og har haft problemer med at få ham til at holde sig fra det, har han taget hurtigt på igen.. (Kan tage et billede og så kan i vurdere ud fra det hvad i synes).. Han er ikke så glad for sin foder, killingens er meget bedre, he he. Det hjælper dog lidt når jeg har puttet lakseolie i.. Skal skifte til Arion Adult nu her, men ville bare høre om man "skulle" skifte til noget specialfoder til neutraliserede katte.

• #8   2. nov 2011 Jeg kan godt mærke hans rygrad?

• #11   2. nov 2011 *Lotte / DK Musplheim Skovkatte til salg *
    - Er Arion et dårligt fodermærke? Har fået solgt det sidste jeg havde af Large Breed og har købt iams adult chicken smiley Jeg har ikke mærket efter ribben, men det kan jeg lige gøre i morgen..

* Felis *
    - Hvad kan de sygdomme fx. være? Nej mener ikke at jeg kan mærke hans blære og mavesæk ved at mærke ham på ryggen, men når han ligger på ryggen og jeg aer ham så kan jeg mærke hans nederste organer.. Dyrlægen sagde det var normalt..?

• #12   2. nov 2011 Kan godt være det bare er mavesækken jeg kan mærke smiley

• #13   2. nov 2011 Faldt over dette link:
    (link fjernet)

Håber virkelig ikke at det er det! smiley
    Har lige kontaktet min dyrlæge for at høre hans mening..

• #16   3. nov 2011 Okay så er jeg rolig igen.. Han virker på ingen måder heller ikke som om at han er syg.. smiley

Kommentér på:
Normalt? :-)

Annonce