{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
775 visninger | Oprettet:

Tisser i sengen.. {{forumTopicSubject}}

Min killing på 13 uger er begyndt at tisse på min kærestes dyne! Den gjorde det igen i dag og vi har lige vasket den, lagt rent sengetøj på og redt seng - så vælger han at gå ind og sætte sig til at tisse på den - igen! He he.. Min kæreste synes bestemt ikke det er sjovt og det gør jeg selvf. heller ikke, men nu er vi så blevet enige om at holde døren til sovevælrelset lukket. I hvert fald til vi finder ud af HVORFOR den gør det?

Har i nogen ideer?

Han har ellers brugt kattebakken flittigt, men det er het, indenfor den sidste uges tid den har gjort det. Vi har ikke ændret noget her hjemme som sådan og den har ikke noget at være stresset over.. Det kan muligvis være fordi den kære sig, men synes ellers den bliver aktiveret en del. Den leger meget med vores anden kat og er med den ude et par gange om dagen.. Men ja.. Hmm..

Har i nogen ideer til hvad det kan være??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tisser i sengen..
  • #1   24. okt 2011 Off topic: Hvornår har i fået ham, tænker at du skriver han er 13 uger - men det er den sidste uges tid han er begyndt, så må i næsten have fået ham før han var 12 uger?

On topic:
    Han kan have urinvejsinfektion - få ham tjekket ved dyrlægen

• #2   24. okt 2011 Ja, det kan være et tegn på utryghed og eller sammenblanding af dufte.

Når den ikke er ældre, så er det ikke hormonerne endnu, men det kunne det blive med tiden.

Det eneste du kan gøre er at få ham undersøgt, forhindre ham adgang til soveværelset, eller dække sengen til med plastik. Du kan evt bruge Feliway, hvis det drejer sig om utryghed. Husk at vaske dynen og sengetøjet og skyl i eddike eller Rodalon.

• #4   24. okt 2011 Sælgeren har desværre ikke været helt ærlige overfor os.. Vi købte ham, som 12 uger gammel (troede vi).. Da vi besøgte dem for nogle måneder siden sagde jeg utrykkeligt at vi først ville have ham når han var 12 uger.. Men her den anden dag skrev jeg til dem og spurgte hvornår han blev født, og vi fandt så ud af at vi så ikke havde fået ham som 12 uger gammel, men som 10. uger gammel..

Han har boet hos os i 3 uger og der har ingenting været. Han virker utrolig afslappet og tilfreds og er en glad lille hanmis, og som sagt er det først nu her, han har gjort det..

BEMÆRK:
    Jeg vil ikke have beskeder om hvor "dum" jeg nu er fordi killinger skal være 12 uger osv osv. Alt det ved jeg udemærket godt og ingen kender til sagen, så vær' sød at lade være med at beskylde mig for alm muligt i denne tråd..

• #6   24. okt 2011 Nej ikke endnu, eftersom den først er begyndt på det nu - han har gjort det 3 gange i løbet af den sidste uge. Men vil selvf. få ham undersøgt hvis ikke det holder op.

Jeg mener at han virker tilfreds bl.a. fordi:
    - Han spinder og gnider sig op af os..
    - Hans hale er opadvendende - altså den stritter op i luften..
    - Han spiser og leger normalt..
    - Og han har ingen problemer haft med toiletbesøg..

Jeg ved udemærket godt at tisseriet ikke er for sjov - hvilket er grunden til jeg har oprettet dette indlæg, så jeg evt. kunne høre nogle bud på hvad det kunne være.

• #7   24. okt 2011 Charlotte - prøv at søge på "tisser" eller "urenlig" . Håber du kan finde nogle brugbare råd i alle de tråde, der har været om emnet.

• #8   24. okt 2011 Tinka D:
    Mange tak, det vil jeg prøve smiley

Kommentér på:
Tisser i sengen..

Annonce