{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
744 visninger | Oprettet:

tisser i sengen {{forumTopicSubject}}

Hej, vi fik for knapt 4 uger siden en lille killing, u huset var der i fovejen 3hunde og 1 kat som dwn nye killing kommer rigtigt godt ud af det med... den hun kat som boede her er steraliseret og killingen blev for 2uger siden... killingen går normalt på kattebakke, men nogle gange miawer den indwn dwn går der op, men nu idag har den så tisset i sengen på dynen for 4-5gang i de 4 uger dn har været her og idag var det en stor sø... hendes afføring er normal... nogle der har nogle råd?.. eller ved hvad man skal/kan gøre?..
På forhånd tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tisser i sengen
  • #1   13. maj 2013 Har du sørget for at vaske urinen grundigt af seng, dyne og sengetøj??

Du skal vaske med rodalon for at fjerne bakterier og lugt, men rodalon er ikke nok til at fjerne lugten for katten, der skal du bruge enten urine off eller R10 som fås bla i Matas..
    Urine off har nogle dyrlæger ellers fås det på nettet lige som R10 også gør hvor det er billigere end i Matas..

• #2   13. maj 2013 Kan være at hun har blærebetændelse specielt hvis hun miauver inden hun går op i bakken.... Min hankat brokkede sig dengang han havde urinvejsinfektion.

• #3   13. maj 2013 Killinger miaver ofte når de går på bakken, eller lige inden. Jeg har et par stykker, der gør det endnu, selv om de efterånden er 1 år.
    Jeg tror, det handler om en smule utryghed, der giver sig udslag i urinmarkering, hvor hun blander hendes lugt med jeres.
    Prøv med Feliway og se om det har en effekt.
    Vask dynen grundigt (vaskemaskine) gerne 2 gange. Og forhindre hende så i at kunne komme til dynen.

• #5   13. maj 2013 Jamen vi bor midlertidigt ved kærestens forældre, så har et værelse i kælderen hvor hundene ikk kan komme ned, men sengen og kattebakken er i samme rum, og har pt ikk mulighed for andet

• #7   13. maj 2013 Det vil jeg prøve, vi har nu en åben tror i det vil hjælpe at få en lukkede kattebakke

Kommentér på:
tisser i sengen

Annonce