{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.817 visninger | Oprettet:

Min kat spiser sit legetøj {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen
Jeg har altså lige endnu et spørgsmål jeg håber I kan hjælpe med. Min dejlige kat Victor har en meget sær tendens til at spise sine bolde. Det eneste han vil lege med er bløde bolde, og derfor er det lidt et problem for os. Men det samme vi ikke holder øje med ham går han ud til madskålen, putter et stykke tørfoder i munden og derefter bolden og prøver at sluge det. Vi har prøvet med alle mulige forskellige slags bolde, men de skal være bløde før han gider lege med dem. Han har før spist dem, hvor vi desværre har været uopmærksomme, hvorefter han har kastet det op.Hvis han ikke får sin bold sidder han bare og piver. Det mest oplagte ville selvfølgelig være slet ikke at give ham dem, men han ELSKER at lege med dem.

Er der nogen der ved hvorfor i alverden han gør det?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min kat spiser sit legetøj
  • #2   18. okt 2011 det eneste du kan gøre i den situation er at han kun har bolden når i er til stede. Men ellers så prøv at smide nogle bordtennis bolde, så han på et tidspunkt også kan se det spændende i dem.
    Det er bestemt ikke alt såkaldt katte-legetøj man skal anskaffe sig. Jeg var den anden dag i en stor dyrhandel og der var meget af det smarte og fancy legetøj til katte, jeg fandt direkte farligt. Man skal virkeligt passe på når man køber noget og pille alt af som katten kan få rykket af og få galt i halsen eller lave ravage i mave og tarme.

• #3   18. okt 2011 Tak for svaret. Det giver selvfølgelig god mening. Hvad kunne dette evt. være? Vi gemmer godbider rundt omkring, men det fanger han selvfølgelig ikke selv.

• #5   18. okt 2011 du kan også prøve en af de små bolde du kan putte mad i og se om han synes den er spændende

• #7   18. okt 2011 Vi har faktisk prøvet både kaninører og bolde med guf i. Bolden gider han ikke rigtig, men kaninørerne er de vilde med. Er der en der ved hvor man kan få dem billigt. Bor I herning.

• #9   18. okt 2011 Det var også der jeg bestilte dem sidst, men de koster 15 kr. pr stk og synes det er lidt dyrt, når der også kommer fragt på smiley

• #10   18. okt 2011 du skal ringe derop og bestille og ikke bruge siden, for så kommer der gebyr på.
    Men jeg kender ikke andre steder man kan købe dem, med mindre man kan finde en kaninavler selv. Men man skal være opmærksom på bakterier og om de er tørret korrekt, ellers kan katten blive syg.

• #11   18. okt 2011 hmm hva med bonnies inde ved siden af jydsk??? de har meget barf og sådanne ting kunne jo være at hvis de ikke har kaninører at de så kunne bestille det hjem? har faktisk ikke lige set efter selv men ellers så er der katteshow i kolding i weekenden og der kommer jekas da, såvidt jeg ved, med smiley

• #12   18. okt 2011 Det ku da godt være jeg lige skulle prøve at smutte ind til Bonnies i morgen. Tak for hjælpen smiley

• #13   18. okt 2011 var så lidt ved bare at nogen gange har de faktisk tingene ude bagved men ikke lige på hylderne endnu og sådan smiley synes i hvert fald de har meget og ellers så ja katteshowet i weekenden smiley

Kommentér på:
Min kat spiser sit legetøj

Annonce