{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.567 visninger | Oprettet:

Norsk Skovkat Pleje.. {{forumTopicSubject}}

Halløjsa c",) Jeg er så glad for det her forum halløj.. Så nu vil jeg da lige oprette endnu en "diskussion"..

Jeg har fået mig en dejlig blandingskilling.. Norsk skovkat / perser / huskat.. Og nu kunne jeg godt tænke mig at høre om i har nogle gode råd til hvordan jeg holder pelsen smuk osv. Jeg ved selvf. at det kræver en god daglig børstning, men er der nogle bestemte børster, kamme, produkter, foder, vitaminer eller lignende i vil anbefale? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Norsk Skovkat Pleje..
  • #2   14. okt 2011 Du kan kigge i mit album "forum hjælp". Den kam bruger vi.
    Men det er kun 1 gang om måneden da han er så dygtig til at holde den selv - NFO er normalt gode til at holde deres egen pels.
    Nu er din jo en blanding med perser, som har meget sværere pels at holde, og derfor kan jeg ikke give et mere specifikt råd smiley Da jeg ikke rigtig har set / mærket pelsen, og fældning.

• #3   14. okt 2011 Ja en god kam og børste er alfa omega.. Jeg bruger også en furminator til at tage de værste løse hår, men ikke i bund, da jeg syntes at deres pels godt kan blive lidt strid af det, så hellere i bund med kammen som Susan siger :o)

• #4   14. okt 2011 En del af en god og flot pels er også det mad den får at spise. Nogle giver deres kat fiskeolie som kosttilskud.
    Jeg kan som sådan ikke give dig råd med kam og børste, for det kommer meget an på pels-typen og den kan være svær at gætte, når det er en blandingskat. Furminatoren er jeg ikke vild med, jeg synes den skærer for meget pels af, på min MCO. De andre jeg har, behøver ikke pelspleje andet end for hyggens skyld.

Kommentér på:
Norsk Skovkat Pleje..

Annonce