1.567 visninger
|
Oprettet:
Norsk Skovkat Pleje.. {{forumTopicSubject}}
Halløjsa c",) Jeg er så glad for det her forum halløj.. Så nu vil jeg da lige oprette endnu en "diskussion"..
Jeg har fået mig en dejlig blandingskilling.. Norsk skovkat / perser / huskat.. Og nu kunne jeg godt tænke mig at høre om i har nogle gode råd til hvordan jeg holder pelsen smuk osv. Jeg ved selvf. at det kræver en god daglig børstning, men er der nogle bestemte børster, kamme, produkter, foder, vitaminer eller lignende i vil anbefale?
apr 2011
Følger: 24 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 42 Svar: 2.770
Men det er kun 1 gang om måneden da han er så dygtig til at holde den selv - NFO er normalt gode til at holde deres egen pels.
Nu er din jo en blanding med perser, som har meget sværere pels at holde, og derfor kan jeg ikke give et mere specifikt råd Da jeg ikke rigtig har set / mærket pelsen, og fældning.
nov 2007
Følger: 10 Følgere: 10 Katte: 3 Emner: 11 Svar: 145
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563
Jeg kan som sådan ikke give dig råd med kam og børste, for det kommer meget an på pels-typen og den kan være svær at gætte, når det er en blandingskat. Furminatoren er jeg ikke vild med, jeg synes den skærer for meget pels af, på min MCO. De andre jeg har, behøver ikke pelspleje andet end for hyggens skyld.
Norsk Skovkat Pleje..