{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
941 visninger | Oprettet:

Hjælp nogen der kan hjælpe mig ?? {{forumTopicSubject}}

Jeg var til dyrlægen med min "pleje" mis Pixie i Fredags, hvor hun skulle stereliseres... Men vi blev ringet op og fik den nyhed at hun skulle have killinger og at det var lige op over... Var helt uforstående og måtte liiige spørger om de nu var helt sikkere...

Pixie er inde kat og har altid været det i de 1½år hun har levet.... Men for 14 dage siden smuttede hun ud for os og vi fandt hende i naboens carport, hvor hun sad og trykkede sig og var bange.
Naturligt nok når hun aldrig har været ude før...

Men dyrlægen mener bestemt at hun er meget længere henne end de 14 dage.

Nu er hun en meget bestemt kat, som kun kommer når hun har lyst og man kan ikke få lov til at mærke hende på maven eller noget, så det er først nu hvor dyrlægen har barberet hende at vi godt kan se at hendes bryster hænger utrolig meget... Hun er i forvejen en lidt rund kat og har da taget lidt på i den sidste tid...
Vi har prøvet at mærke efter når vi har fået lov, man vi kan intet mærke og kan heller ikke få det til at passe at hun skulle være med killinger...

Vi har i forvejen en Norsk skovkat som er kastereret, han har været på hende i par gange hun har været i løb... Men han skulle jo ikke kunne gøre hende gravid ??? Og jeg er 110% sikker på at hun ikke har været ude.... Skulle det været sket sidst hun var i løb, kan det godt passe at hun skal have killinger nu...
Men igen fatter jeg ikke en dyt....

Vi kan ikke andet end at vente og se hvad der sker, men det er godt nok noget der sætter tankerne igang...

Nogen der ved hvornår i forløbet at brysterne bliver store ??? De er så store at de ligger ned på gulvet som en pølse når hun ligger på siden.... Eller om der kan være andre årsager til de store bryster... For igen har jeg svært ved at tro at hun er med killinger smiley

Dyrlægen burde naturligvis vide hvad han snakker om, men som han sagde jeg kan jo tage fejl, men så ville han give kage, for han var helt sikker... Da han mærkede på hende var der flere hårde ting i maven som ikke skulle være der smiley

Men er sagerne som de er, kan det kun være vores norske skovkat der er far ????

Nogen der har prøvet det samme ??? Eller som kan svare mig på nogle af mine spørgsmål, så ville det være dejligt smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp nogen der kan hjælpe mig ??
  • #1   8. jun 2008 Når patterne ligger ned på gulvet som en pølse, lyder det som om hun HAR lagt mælk ned - og ja, så er en fødsel lige op over.

Hvem der er far og hvordan vil jeg ikke gætte på - men din skovkat der er kasterert, var ikke kryptocid vel ? ( = den ene sten i bughulen )

• #2   8. jun 2008 Det ved jeg desværre ikke.... fik ham for 2 år siden og fik at vide at han var kastereret... Så har ikke tænkt mere over det smiley
    Men har tænkt lidt på om det er normalt at en kastereret han mis, springer på hunkatten når hun er i løb ???

• #4   8. jun 2008 Ligger lige et billede ind, så kan i selv bedømme.... *GG*

• #5   8. jun 2008 Se disse billeder smiley
    http://www.kattegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=5203

• #6   8. jun 2008 Det skal lige siges at hun i forvejen er en stor kat..... lidt tyk.. og hun ser ikke særlig gravid ud når hun står op ..... Det bliver godt spændende.. Men må sige at jeg var lidt bekymret, om hun måske kunne fejle et eller andet udover det at være gravid.... Netop fordi jeg med sikkerhed ved at hun ikke har været ude.... andet end for 14 dage siden og på så kort tid skulle hendes bryster vel ikke være så store...

• #7   8. jun 2008 Poly-cats... Har lige tjekket hans stambog og dyrlægens påtegninger og ud fra det skulle han have haft normalt udviklede testikler.... Fatter ikke en dyt af det hele.... Men glæder mig utrolig meget til at se hvad tiden bringer smiley

• #8   8. jun 2008 Uha lyder altså spændende det der.
    Jamen i gang med dig med at finde et godt fødested til hende osv ;P

• #9   8. jun 2008 spænedene og se hvad der sker. kunne dyrlægen ikke scanne hende?

• #10   8. jun 2008 Sabrina... han var så sikker i sin sag at han ikke tænkte på at scanne hende.. Og jeg var helt rund på gulvet og tænkte slet ikke i de baner smiley
    Det er først nu efter hun er kommet hjem, at man tænker i et væk for at finde en forklaring på det hele... Og jo det ville have været dejligt med en scanning, så man var helt sikker på det hele... Men som dyrlægen selv sagde da jeg snakkede med ham i dag (Var til åbenthus på dyrehospitalet) Så syntes han ikke at jeg skulle bruge penge på det, men vente og se....

• #11   9. jun 2008 Hej MB....

Sidst hun var i løb var omkring marts, så tiden passer godt nok hvis det er... Og nej hun var ikke i løb for 14 dage siden, da hun var smuttet ud... Nu er hun som sagt en lidt tyk mis i forvejen, så har ikke lagt så meget mærke til om hun har været mere rund opover...

Og nu er hun ikke så social en misser, og man skal kun kæle hende når hun har har lyst, ellers får man lige en klo ;-/
    Men jeg må sige at hun er blevet meget mere kælen i den sidste tid... Og når man tænker over hendes adfærd i den sidste mdr, så kunne det godt tyde på at hun er med killinger...

Og når man ser hende nu, tyder ALT jo på at dyrlægen har ret.... Men jeg kan bare ikke fatte det og søgte derfor lidt råd her inde smiley
    Derfor har jeg også lagt nogle billeder ind af hende på

http://www.kattegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=5203

For at høre folks meninger og deres erfaringer....

• #12   9. jun 2008 Det kunne godt lide som det, med både bryster og at hun først var rund oppe over, og nu er det længere nede(?) - og det med at hun er mere kælen, det har jeg i hvert fald også ofte oplevet med drægtige hunkatte - at det blev det :o)

Hehe, men skriiiv da endelig, bliver da spændende. Selvom jeg ikke fatter hvordan hun skulle kunne være drægtig, sådan som du fortæller det :o)

Foriøvrigt er en hunkat drægtig ca 63-70 dage. (De må ikke gå over de 70 dage der, siger man normalt). Så det skal i hvert fald have været allersidst i maj/først i april hun er blevet parret hvis hunskal have killlinger nu :o)

• #13   9. jun 2008 Jeg følger lige med for at se hvad der sker smiley

• #14   9. jun 2008 allersidst i marts, ikke maj. Og bær også gerne over med alle de andre taste-fejl :o)

• #15   9. jun 2008 Missemor - Hehe, ja det er nok varmen. Og sidder og laver eksamens opgaver, så hovedet er heller ikke det letteste ;o)

• #16   9. jun 2008 Tak for alle jeres kommentar smiley Skal nok videre frem informerer jer om Pixies mulige fødsel/killinger smiley Må sige at jeg glæder mig, trods det at det var en streg i regningen.... Så hendes operation må vente til hun er kommet over killingetiden....

• #17   31. jul 2012 endte hun med at få killinger?? smiley

Kommentér på:
Hjælp nogen der kan hjælpe mig ??

Annonce