Hjælp nogen der kan hjælpe mig ?? {{forumTopicSubject}}
Jeg var til dyrlægen med min "pleje" mis Pixie i Fredags, hvor hun skulle stereliseres... Men vi blev ringet op og fik den nyhed at hun skulle have killinger og at det var lige op over... Var helt uforstående og måtte liiige spørger om de nu var helt sikkere...
Pixie er inde kat og har altid været det i de 1½år hun har levet.... Men for 14 dage siden smuttede hun ud for os og vi fandt hende i naboens carport, hvor hun sad og trykkede sig og var bange.
Naturligt nok når hun aldrig har været ude før...
Men dyrlægen mener bestemt at hun er meget længere henne end de 14 dage.
Nu er hun en meget bestemt kat, som kun kommer når hun har lyst og man kan ikke få lov til at mærke hende på maven eller noget, så det er først nu hvor dyrlægen har barberet hende at vi godt kan se at hendes bryster hænger utrolig meget... Hun er i forvejen en lidt rund kat og har da taget lidt på i den sidste tid...
Vi har prøvet at mærke efter når vi har fået lov, man vi kan intet mærke og kan heller ikke få det til at passe at hun skulle være med killinger...
Vi har i forvejen en Norsk skovkat som er kastereret, han har været på hende i par gange hun har været i løb... Men han skulle jo ikke kunne gøre hende gravid ??? Og jeg er 110% sikker på at hun ikke har været ude.... Skulle det været sket sidst hun var i løb, kan det godt passe at hun skal have killinger nu...
Men igen fatter jeg ikke en dyt....
Vi kan ikke andet end at vente og se hvad der sker, men det er godt nok noget der sætter tankerne igang...
Nogen der ved hvornår i forløbet at brysterne bliver store ??? De er så store at de ligger ned på gulvet som en pølse når hun ligger på siden.... Eller om der kan være andre årsager til de store bryster... For igen har jeg svært ved at tro at hun er med killinger
Dyrlægen burde naturligvis vide hvad han snakker om, men som han sagde jeg kan jo tage fejl, men så ville han give kage, for han var helt sikker... Da han mærkede på hende var der flere hårde ting i maven som ikke skulle være der
Men er sagerne som de er, kan det kun være vores norske skovkat der er far ????
Nogen der har prøvet det samme ??? Eller som kan svare mig på nogle af mine spørgsmål, så ville det være dejligt
okt 2005
Følger: 36 Følgere: 34 Katte: 5 Emner: 146 Svar: 3.224
Hvem der er far og hvordan vil jeg ikke gætte på - men din skovkat der er kasterert, var ikke kryptocid vel ? ( = den ene sten i bughulen )
feb 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 5 Emner: 15 Svar: 294
Men har tænkt lidt på om det er normalt at en kastereret han mis, springer på hunkatten når hun er i løb ???
feb 2007
feb 2007
http://www.kattegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=5203
feb 2007
feb 2007
maj 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 25 Svar: 206
Jamen i gang med dig med at finde et godt fødested til hende osv ;P
jan 2006
Følger: 22 Følgere: 63 Emner: 421 Svar: 4.876
feb 2007
Det er først nu efter hun er kommet hjem, at man tænker i et væk for at finde en forklaring på det hele... Og jo det ville have været dejligt med en scanning, så man var helt sikker på det hele... Men som dyrlægen selv sagde da jeg snakkede med ham i dag (Var til åbenthus på dyrehospitalet) Så syntes han ikke at jeg skulle bruge penge på det, men vente og se....
feb 2007
Sidst hun var i løb var omkring marts, så tiden passer godt nok hvis det er... Og nej hun var ikke i løb for 14 dage siden, da hun var smuttet ud... Nu er hun som sagt en lidt tyk mis i forvejen, så har ikke lagt så meget mærke til om hun har været mere rund opover...
Og nu er hun ikke så social en misser, og man skal kun kæle hende når hun har har lyst, ellers får man lige en klo ;-/
Men jeg må sige at hun er blevet meget mere kælen i den sidste tid... Og når man tænker over hendes adfærd i den sidste mdr, så kunne det godt tyde på at hun er med killinger...
Og når man ser hende nu, tyder ALT jo på at dyrlægen har ret.... Men jeg kan bare ikke fatte det og søgte derfor lidt råd her inde
Derfor har jeg også lagt nogle billeder ind af hende på
http://www.kattegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=5203
For at høre folks meninger og deres erfaringer....
jun 2006
Følger: 71 Følgere: 71 Katte: 10 Emner: 147 Svar: 6.311
Hehe, men skriiiv da endelig, bliver da spændende. Selvom jeg ikke fatter hvordan hun skulle kunne være drægtig, sådan som du fortæller det :o)
Foriøvrigt er en hunkat drægtig ca 63-70 dage. (De må ikke gå over de 70 dage der, siger man normalt). Så det skal i hvert fald have været allersidst i maj/først i april hun er blevet parret hvis hunskal have killlinger nu :o)
maj 2005
Følger: 19 Følgere: 19 Katte: 4 Emner: 14 Svar: 194
jun 2006
jun 2006
feb 2007
jun 2012
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 8 Emner: 1 Svar: 170
Hjælp nogen der kan hjælpe mig ??