prøver at Holde modet oppe {{forumTopicSubject}}
åh synes det er så svært at holde modet oppe.
jeg kom hjem fra feire i mandags og fik den skrækkelige besked om min så højt elskede indekat Loke var stukket af. Jeg har ledt og ledt, og ledt, i 3 dage nu, og meget få timers søvn. Sedler er sadt op, annonce i avisen osv osv.
Bliver sgu så trist over tanken om at min stakkel "lille" kat der er van til en dejlig varm lejlighed og seng at sove i, sidder derude i det forfærdelige vejr, og er helt forskræmt. et eller andet sted...
vel ikke nolge der sidder med den gode historie om deres katter der er løbet væk og er blevet fundet igen... synes godt jeg ku bruge lidt til at prøve at komme tilbage til de posetive tanker.
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563
Er han chippet eller øremærket ? det bør man nemlig gøre selv om det er indekatte man har. De kan som du og jeg har oplevet komme ud ved et uheld.
KOntakt eventuelle internater og dyrlæger i dit område, hvis de nu skulle få ham ind og han ikke er registreret nogen steder.
nov 2008
Følger: 16 Følgere: 14 Katte: 2 Emner: 18 Svar: 263
ja han er kastreret, og er chippet. og ja er meldt savnet alle steder, og dyrlægerne i område har os fået en sedl med billede så hvis nolge nu sgu have nubbet ham til sig og komme forbi dem, har de en chance for at genkænde ham.
men da altid en trøst falck ik har ringet, så er der jo ihverflad nolgelunde gode chancer for han stadig lever.
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563
nov 2008
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.741
Jeg har af og til læst beretninger om katte, der efter at have været væk i flere måneder, ja år, er blevet genforenet med sin ejer.
Kig også efter ham på Dyrenes Beskyttelse og Kattens Værn.
Du kan også (hvis du ikke har gjort det) selv efterlyse ham med billede på siderne.
maj 2007
(link fjernet)
maj 2007
nov 2008
han er meldt savnet alle steder jeg har kunne finde, og sedler i snart hele byen. Så må jo bare håbe det bedste.
Sandra, Cookie og Sofus
da dejligt at høre den os kom hjem igen, selvom der gik så længe (:
dec 2006
Følger: 36 Følgere: 33 Katte: 16 Emner: 39 Svar: 366
Åh jeg krydser stadig og jeg tænker sådan på Jer.
Knus Lisbeth
nov 2008
idag kommer han i avisen, og alle der bor på den vej, og i nærheden har os fået en sedl i postkassen.
pluds der er hængt op på lygtepæle... håber virkelig snart han blir fundet.
dec 2006
Følger: 36 Følgere: 33 Katte: 16 Emner: 39 Svar: 366
Jeg tænker sådan på jer hver dag.
Kom nu hjem Loke.
nov 2008
men godt at vejret ser ud til at blive fint den næste uges tid, så der nok støre chance for han kommer ud fra sit skjul...
prøver at Holde modet oppe