{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.192 visninger | Oprettet:

prøver at Holde modet oppe {{forumTopicSubject}}

åh synes det er så svært at holde modet oppe.

jeg kom hjem fra feire i mandags og fik den skrækkelige besked om min så højt elskede indekat Loke var stukket af. Jeg har ledt og ledt, og ledt, i 3 dage nu, og meget få timers søvn. Sedler er sadt op, annonce i avisen osv osv.

Bliver sgu så trist over tanken om at min stakkel "lille" kat der er van til en dejlig varm lejlighed og seng at sove i, sidder derude i det forfærdelige vejr, og er helt forskræmt. et eller andet sted... smiley

vel ikke nolge der sidder med den gode historie om deres katter der er løbet væk og er blevet fundet igen... synes godt jeg ku bruge lidt til at prøve at komme tilbage til de posetive tanker.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  prøver at Holde modet oppe
  • #1   5. okt 2011 Ja jeg kan en, min gamle Gizmo, var ved en fejl smuttet ud og var væk i ca 2 uger. Det viste sig at han var lukket inde i en skurvogn på en byggeplads, der så holdt ferie. Han kom meget træt, sulten og ynkeligt hjem igen. Jeg hang også sedler op og der var mange der mente at de havde set ham, så vi ledte området tyndt. Så der er håb. Husk at hvis han ikke er kastreret kan være løbet langt væk og blive væk længe.
    Er han chippet eller øremærket ? det bør man nemlig gøre selv om det er indekatte man har. De kan som du og jeg har oplevet komme ud ved et uheld.
    KOntakt eventuelle internater og dyrlæger i dit område, hvis de nu skulle få ham ind og han ikke er registreret nogen steder.

• #2   5. okt 2011 puha 2 uger... må havde været forfærdeligt, synes bare de her 3 dage virker som evigheder...men dejligt at høre det endte godt (:

ja han er kastreret, og er chippet. og ja er meldt savnet alle steder, og dyrlægerne i område har os fået en sedl med billede så hvis nolge nu sgu have nubbet ham til sig og komme forbi dem, har de en chance for at genkænde ham.

men da altid en trøst falck ik har ringet, så er der jo ihverflad nolgelunde gode chancer for han stadig lever.

• #3   5. okt 2011 Håber det bedste og krydser alle fingre for at han kommer hjem igen.

• #4   5. okt 2011 mange tak... og os tak for din lille histore, den hjalp da allerede lidt på det (:

• #6   6. okt 2011 Læg noget brugt kattegrus udenfor. Måske vil den kendte lugt lokke ham til.
    Jeg har af og til læst beretninger om katte, der efter at have været væk i flere måneder, ja år, er blevet genforenet med sin ejer.

Kig også efter ham på Dyrenes Beskyttelse og Kattens Værn.
    Du kan også (hvis du ikke har gjort det) selv efterlyse ham med billede på siderne.

• #7   6. okt 2011 Prøv lige at se denne fundne kat:
    (link fjernet)

• #9   6. okt 2011 Pardon - Det så jeg ikke i skyndingen:-(

• #10   6. okt 2011 *mega* hele kattebakken er sadt udefor døren, pluds et par andre små bøtter nede ved sådan et stort busskas. og har så haft en gang med rundt i en bøtte når jeg har ledt. så det er ihverflad gjort.

han er meldt savnet alle steder jeg har kunne finde, og sedler i snart hele byen. Så må jo bare håbe det bedste.

Sandra, Cookie og Sofus
    da dejligt at høre den os kom hjem igen, selvom der gik så længe (:

• #11   6. okt 2011 Prøv at efterlys ham på FB også.

Åh jeg krydser stadig og jeg tænker sådan på Jer.
    Knus Lisbeth

• #12   11. okt 2011 Lisbeth H ja han er os efterlyst på FB, og alle jeg kender som kender nolge i byen har os delt det vidre... men blev da ringet op igår af to der mente de havde set ham i nærheden. desværre bare ingen af dem der havde valgt at tage den med ind. så har gået op og ned af gaden, med kattemad, brugt kattegrus, og lille Balder har os haft været med et par gange, men han har nu ikke vlagt at dukke op.

idag kommer han i avisen, og alle der bor på den vej, og i nærheden har os fået en sedl i postkassen.
    pluds der er hængt op på lygtepæle... håber virkelig snart han blir fundet.

• #13   11. okt 2011 Så er der da håb endnu når nogen har set ham.
    Jeg tænker sådan på jer hver dag.
    Kom nu hjem Loke.

• #14   11. okt 2011 ja, og folk er rigtig søde når man spørger, og kan da høre de fleste har set efterlysningen så jo godt budskabet er kommet ud..

men godt at vejret ser ud til at blive fint den næste uges tid, så der nok støre chance for han kommer ud fra sit skjul...

Kommentér på:
prøver at Holde modet oppe

Annonce