{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.118 visninger | Oprettet:

Svært at sige farvel <3 {{forumTopicSubject}}

Puhh ha svær omgang her fra.

Efter at have håbet og bedt, bliver Frida dag for dag dårligere.
Hun har haft tynd mave i alt for lang tid, da det udviklede sig til at "det" sad og kom ud af hende hver halve time og hun ikke engang kunne nå ud af møblerne tog vi til dyrelæge igen. Hun havde ændret adfærd, gik musestille rundt i huset, tog sig 30 sek til at bare sætte sig ned. Gemte sig under min seng. Hun kom på medicin som hun skulle have i 3 døgn og skånekost. Hun fik det bedre og bedre, efter 1 dag kunne hun begynde at holde sig nok til at komme ud af møblerne. Efter de tre dage tørrede vi næsten intet op efter hende og hun havde ændret sit adfærd til det bedre.
Men da de 3 dage var gået medicinen holdte op med at virke er der sket forværringer igen. Hun begynder at ikke kunne holde sig igen. Hun hvæser når vi prøver at røre hende i den nederste del af kroppen.
Beslutningen er ikke taget om hvornår vi for hende aflivet men vi syntes hun har lidt længe nok

Tak for 12 skønne skønne år min dejlige kat!! Jeg elsker hende fucking højt og er taknemlig for alt hun har givet mig, ikke mindst mine to andre dejlige katte!!! Tak for alt Frida!

men Puhh syntes alligevel at det er skide hårdt smiley vil ikke have nogen negative kommentare

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Svært at sige farvel <3
  • #1   13. jan 2015 Åhh, det er altid så svær en beslutning smiley
    Men nok også den rigtige i sidste ende. Hvor er det synd for stakkels Frida. Jeg kender din smerte, jeg har også måtte sige farvel til min højt elskede hest i 2011. Han var bare min bedste ven. Han fik en uhelbredelig sygdom i bagbenene, som gjorde ham meget gangbesværet og halt fra tid til anden. Jeg var meget ked af det, men tænker altid på at det var det bedste vi kunne gøre for ham smiley
    Savner ham stadig, men jeg ved, at han har det godt, der hvor han er nu!
    Dybeste medfølelse herfra! Jeg føler med dig!!

• #2   13. jan 2015 Århhh stakkels Frida, hun har det ikke nemt nu..

Det er så hårdt og svært at sige at nu er nok nok, men det lyder som den helt rigtige beslutning du har taget, for hun har jo ikke et værdigt liv lige nu smiley

Vær lykkelig for de 12 år du har kendt og elsket hende, det er jeg sikker på at hun er, desværre er tiden nu bare kommet til at sige farvel og sende hende over regnbuen til et liv uden smerte, uden sygdom, hvor alting er godt altid..

Det er svært, men der er lys forude trods sorgen.. smiley

• #3   13. jan 2015 smiley ved også bare hun har det rigtig skidt smiley hendes underliv gør satans ondt på hende smiley smiley
    Tænk sådan en lille pusling hun var dengang vi lige havde fået hende smiley <3

hun har jo været i mit liv altid, jeg er 15 så så lang tid jeg kan husk har hun været der, i tyndt og tykt smiley

profilbillede
  • #4   13. jan 2015 Puha, det er sgu ikke sjovt når de når dertil.
    Vi har bla 4 gamle katte....3 på 13 år og deres mor på 14. Det er rigtig længe at omgås dem, hvor de har præget både hjemmet og os som er i det.
    Jeg kan godt forstå at du er mega trist over Frida, som du har kendt hele dit korte liv men hun er nået til det punkt hvor helbredet svigter. Tænk sådan på det, som om du gør hende en tjeneste ved at befri hende for yderligere smerter. Hun kan jo ikke selv smiley
    Hvis det stod til hende, hvad ville hun så vælge??? smiley

Når tiden kommer her, hvor vi må til dyrlæge med de gamle katte så er jeg glad for at vi i sidste ende hjælper dem af med evt. gener.
    Vi har dem kun til låns men hvor de dog fylder meget i ens liv smiley

Kommentér på:
Svært at sige farvel <3

Annonce