min hankat prøver at parre min killing {{forumTopicSubject}}
hejsa
jeg skal til at flytte i lejlighed og snubbie skal derfor til at gå som indekat. har derfor købt en lille pigemis. faktisk hans kusine Kia (kommer selvfølgelig også herind snart) problemet er at snubbie er mere end almindelig glad for den bette... han prøver faktisk at parre sig med hende. Kia er kun 13 uger så ved jo godt at der ikke kan ske noget ved det, men er det noget jeg skal holde ham fra at gøre, eller er det når alt kommer til alt bare en form for dominans og noget de selv finder ud af hen af vejen???
håber på at nogen kan hjælpe mig lidt her....
jeg tager på arbejde nu og er ikke tilbage på tråden før efter klokken 16. men glæder mig til at se hvad der er kommet af svar...
mange knuzzer fra sanne....
jul 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 9 Svar: 123
maj 2006
Følger: 43 Følgere: 43 Katte: 7 Emner: 3 Svar: 38
havde lige tid til at kigge forbi....
tak for de svar der er kommet. ang snubbie og det at han skal til at gå som indekat, så skal det lige siges at han aldrig har været vild med at gå ude overhovedet. han er måske ude sammelagt 15 min hver dag, da han er en rigtig kylling og blir bange for stort set alt... en meget atypisk kat faktisk... og han får i min nye "stuelejlighed" en lille løbegård så han stadig kan blive "luftet"....
og ang han lidt grove tilnærmelser til min lille Kia, så havde jeg faktisk taget beslutningen om at få ham kasteraret... håber så bare at det hjælper så de kan få god gavn af hinandens selvskab...
knuz sanne
min hankat prøver at parre min killing