{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
739 visninger | Oprettet:

et lille problem {{forumTopicSubject}}

hejsa jeg har et lille problem og vil høre om nogen af jer vil give mig en rigtig god råde smiley
jeg har en rigtig dejlig killing mor race main coon smukke som har et problem med at når hendes 5 små killinger spiser hos hende siger hun høje lyde som om hun har ondt har da også fundet en pat med en lille sår på, så spørgsmålet
er må jeg godt putte lidt pattesalv på den smiley
killingerne trivels er i god vægtform

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  et lille problem
  • #1   8. maj 2011 Hvor gamle er killingerne?

Missemor har sikkert ondt, når de sutter, så spørgsmålet er, om de trods den gode vægtform får nok at spise og derfor er overivrige.
    Er de 3-4 uger gamle, ville jeg begynde at give dem noget vådmad for at aflaste mormis.

Du skal i hvert fald være obs på hendes patter, for får hun først mælkebetændelse, får du for alvor noget at se til.

Der sker ikke noget ved at komme pattesalve på, men det bliver nok slikket af igen, lige så hurtigt du kommer det på.

• #2   8. maj 2011 Du skal i hvert fald holde øje med om stedet bliver hævet, varmt og får rødmen. Så kan det være yverbetændelse (ja det hedder det osse på katte) En yverbetændelse er nem at behandle, men du skal altså forbi dyrlægen. Er din mormis ramt af andet (du ikke ved) eller er hendes immunforsvar dårligt, kan det udvikle sig meget hurtigt og ende med at blive dødeligt. Jeg har prøvet, Min missemor fik 10% chance for at overleve, det gjorde hun så heldigvis, men det var usigeligt hårdt og dyrt. Hun skal have rettet maveskind når hun bliver neutraliseret. Så helt ovre er det ikke.

Kommentér på:
et lille problem

Annonce