{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
678 visninger | Oprettet:

lille problem {{forumTopicSubject}}

Hey Kg

jeg står med et lille problem for jeg skal til at flytte i ny lejlighed med min kæreste og min 8år gamle han kat og vi har så taget 2 små 14 uger gamle hun killinger med i familien men kattene har ikke mødt hinanden vi ville vente til vi fik den nye lejlighed så kunne de mødes der men mit spørgsmål er hvad er Best at killinger kommer først i lejligheden eller min han kat???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lille problem
  • #1   15. nov 2013 Uden egentlig at have erfaring vil jeg sige killingerne først og derefter hankatten smiley
    Voksne katte har større "territorie-behov" end killinger, som har lettere ved at tilpasse sig. Så at killingerne er der når hankatten kommer tænker jeg er bedst, for så skal de accepteres samtidig med hjemmet, og ikke først hjemmet og så nogle små killinger nogle dage efter...

• #2   15. nov 2013 det er også det jeg tænkte skulle bare hør

• #3   15. nov 2013 Det allerbedste er de kommer SAMTIDIG - så har ingen fået territorie og dermed nøkker

• #4   15. nov 2013 Jeg vil så sige det samme som Lis, de skal ankomme samtidig så har ingen af dem erhvervet territoriet, de er alle på fremmede grund..

Og så vil jeg lige tilføje at i ikke skal forvente at den gamle hankat vil tage imod 2 nye lømler med åbne poter smiley det kan godt være at i syntes at 2 små killinger er en rigtig god ide, men det er langt fra sikkert at hankatten er enig smiley

Hvis i får en lykkelig sammenføring så er det super, men forvent at de forhåbentlig blot lære at acceptere hinanden, så bliver i ikke alt for skuffede..

• #5   15. nov 2013 han skal nok tage i mod dem men det kommer til at tage tid. det gjorde det sidste gang

• #6   15. nov 2013 Jamen jeg slutter mig til flertallet; mit råd er også, at kattene ankommer til den nye lejlighed samtidig. På den måde får ingen af dem "ejerfornemmelser" over territoriet i forhold til de andre.

Jeg ville også sige, at I skal forberede jer på at være tålmodige mht., hvorvidt jeres gamle hankat accepterer killingerne, men det lyder, som om I har været proceduren igennem før og dermed godt ved lidt om på forhånd, hvad I kan forvente jer. smiley

Rigtig meget held og lykke med sammenføringen. smiley

• #7   16. nov 2013 jeg prøvede for 7år siden og det gik fint men nu er han jo det ældre men tror nu det vil gå da det er hun katte

• #8   17. nov 2013 Helt klart på samme tid. Og husk at give dem tid - de små skal jo udover at lære ham at kende - også lære rangorden. De vil helt sikkert blive sat på plads af hankatten , det er naturligt. Og helst uden indblanding . Det se og lyder altid værre end det er.

Kommentér på:
lille problem

Annonce