{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
951 visninger | Oprettet:

celina L
celina L
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 9

hej et lille problem {{forumTopicSubject}}

min kat er kresten og vilkun spise noget han drikker ikke vand han ddrikker kun af kop når jeg er der. er nervøs med vandet efter som han render ude meget. min mor har købt nogle katte pinne til ham men niks deem skal han kun lige spise lidt af han er i god form siger dyrelægen men vandet. håper han drikker ude men det er ikke så godt. kan i skrive nogle råd vad jeg kan gøre

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hej et lille problem
  • #1   18. nov 2012 Giv ham en drikkefontæne, så drikker mange katte meget mere end af en skål hvor vandet meget nemt bliver kedeligt.

• celina L
    celina L Tilmeldt:
    okt 2012

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 9
    #2   18. nov 2012 hvad er det

• #4   18. nov 2012 min kat der er udekat, drikker stort set aldrig af hans skål herinde, men finder og drikker vand udenfor....
    det er faktisk kun når det er frostvejr, at han drikker hjemme, for så er det jo frosset, det udenfor;-)

• #5   5. feb 2013 vores kat drikker heller ikke så meget inde om sommeren fordi at han drikker af vandpytter det er jo heller ikke så godt at han gør det for vandt er jo beskidt men det kan man jo ikke rigtigt stoppe ham i. men om vinteren drikker han næsten en halv skål hver dag så det kan være der for smiley

Kommentér på:
hej et lille problem

Annonce