{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.248 visninger | Oprettet:

Foder Maine Coon vs. Norsk skovkat {{forumTopicSubject}}

Kan jeg fodre min skovkat med det samme foder som min maine coon får?
For øjeblikket får de hvert deres foder, eller rettere det forsøger jeg at give dem, men de spiser jo af hinandens skåle.
Maine Coons må jo, så vidt jeg har hørt, ikke få alm. kattemad. Hvad er det præcist at man skal være obs på med foderet?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foder Maine Coon vs. Norsk skovkat
  • #1   25. apr 2011 Hmm hvad forstår du under nomalt foder.
    Her i huset bliver de fodret med orijen , iams og diakat i tørfoder .
    Så for de vådfoder og råt kød .

Hvis det er er rc maine coon foder du hentyder , så findes der mange andre produkter som er bedre og som jeg kalder nomalt og godt foder .
    Mine maine coons trives med det foder de for nu.

• #2   25. apr 2011 MCO skal have lige så normalt kattemad som alle andre smiley

Dvs foder hvor der er mest kød i og ikke mest korn osv smiley

• #3   25. apr 2011 Jeg har aldrig hørt at MCO ikke må få almindeligt kattemad. Min på 10 år har da aldrig fået andet. Den største forskel på RC's maincoon foder og deres andre produkter er størrelsen på stykkerne.
    Som Atli siger så er det bedste foder til sunde og raske katte det foder med højeste animalsk protein.

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 164 Svar: 3.366
    #4   25. apr 2011 Et godt kvalitets tørfoder uden korn, mel, mm, kan både MCO og huskatte ja alle racer spise. Der er ingen forskel på hvem der skal spise hvad af tørfoder og vådfoder. Alle mine 2 huskatte og 3 racekatte har altid fået det samme tør og vådfoder. smiley De får 3 til 4 forskellige slags tørfoder de har stående hele dagen til benyttelse og vådfoder en gang om dagen. smiley

Kommentér på:
Foder Maine Coon vs. Norsk skovkat

Annonce