{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Miaver hele tiden..
  • #1   7. apr 2011 Han snakker vel bare med jer. Nogle katte er meget verbale. Jeg har selv en race der "snakker" rigtigt meget og højt og længe.

• #2   7. apr 2011 Ja det kan selvfølgelig godt være....

• #4   7. apr 2011 Undskyld men det er altså ikke alle han katte der strinter og kalder på damer min hankat er den første kat jeg har haft som er så renlig min gamle hunkat pissede overalt hvis hun kunne komme til det. Og hun fejlede ikke noget.

• #6   7. apr 2011 Ja hun var neutraliseret men ja hun markede området i huset hun er indekat

• #7   8. apr 2011 Vores lile Tulle mjaver også meget.. Jeg har lært at kende forskel på "tiggeri", kalden og bare almindelig "hyggesnak" smiley

Lige pt. er jeg alene hjemme, da min kæreste er i praktik i udlandet - nu mjaver hun utrolig meget, når jeg er hjemme - som om hun kalder. Jeg tænker det er fordi hun er meget mere alene hjemme end hun plejer den stakkel smiley Vi bruger derfor god tid på at hygge, lege og snakke sammen, når jeg er kommet hjem..

• #8   8. apr 2011 Har haft en Burmeser der havde et kæmpe "ordforråd".Når man kendte katten kunne man tydeligt høre hvad han mente eller ville.
    Faktisk har katte omkring 100 forskellige vokaliserings lyde. Til sammenligning har hunde ca. 10.

• #9   8. apr 2011 Min han snakker konstakt og det er i mange timer af gangen med kun få sekunders pauser - det er til at blive sindsyg af. Han har gjort det siden jeg fik ham som killing. Jeg ved ikke om det er fordi han vil ud eller hvad det er. Jeg tror desværre bare ikke det stopper hvis han bliver kastreret. Der er en måde at "opdrage" ham på, så han ikke siger de irriterende lyde hele tiden

• rikke h
    rikke h Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4
    #10   8. apr 2011 hej
    kan katte godt blive utrykke/kede af det og miave pga det? min kæreste og jeg er ved a gå fra hinanden så er røre i andedammen her hjemme kan han "larme" over det.. det er mest om morgen... og han er kastreret han plejer os a miave men ikke så meget:S

• #11   8. apr 2011 Selvfølgelig kan han det. I bor jo hos katten og derfor vil han også give sin mening tilkende,hvis der sker ændringer han ikke bryder sig om.

• #12   8. apr 2011 rikke H katte er utroligt sensible over for ejerens humørsvingninger og du kan roligt gå ud fra at din kat mærker tumulten.

Stine Du kan lige så lidt opdrage en kat til at holde mund som et lille barn. Enten må du vænne dig til hans snak eller osse må du jo skille dig af med ham, hvis det generer dig så meget. Det er jo synd hvis du er irreteret på ham hele tiden. Men prøv at få ham kastreret, det kan tage noget af det.

• #13   8. apr 2011 Stine **Jeg tror desværre bare ikke det stopper hvis han bliver kastreret.**

Under alle omstændigheder er det synd for katten at gå der og blive frustreret af hormonkuller, så få dog katten kastreret og lad det komme an på en prøve.

Stine ** Der er en måde at "opdrage" ham på, så han ikke siger de irriterende lyde hele tiden**

Aha!?! Hvilken måde er det da?!

• #14   9. apr 2011 Jeg lyder som en dårlig katte ejer, når jeg skriver, at jeg syntes det er irriterede. Men det er jo mange timer af gangen og konstant. Selv når jeg lukker ham ud i haven miaver han konstant. Det er kun når jeg tager ham op, nusser ham eller får ham op at putte i sofaen at han er stille

• #15   9. apr 2011 "Jeg lyder som en dårlig katte ejer, når jeg skriver, at jeg syntes det er irriterede"

Næh smiley

• #16   9. apr 2011 Stine - måske det bare er en virkelig opmærksomhedskrævende lille mis, du har dig smiley Det er der jo for så vidt heller ikke noget galt i - men jeg ville også anbefale dig at få ham kastreret smiley

• #17   9. apr 2011 Jamen så er det af med kuglerne

• #18   9. apr 2011 Vores hunkat er blevet helt anderledes efter hun blev stereliseret smiley Det må være det samme for en hankat..
    Pøj pøj med det smiley

Kommentér på:
Miaver hele tiden..

Annonce