Afslutning {{forumTopicSubject}}
Blot lige en meget ulykkelig opdatering, og afslutning på tråden, til jer der har fulgt med.
Og tak for det.
Det betyder meget når man er meget ulykkelig.
William har netop fået fred.
Det hele gik pludselig meget meget stærkt.
Det var ingen infektion, ikke epilepsi - men dyrlægernes vurdering (min dyrlæge har konfereret både med Lanbohøjskolen og dyrehospitalet i Kbh) var at det måtte været noget medfødt.
Vurderingen om aflivning gik på, at han ville skulle igennem mange meget både dyre og ubestemmelige undersøgelser - CT scanninger af hjernen mm. for at kunne undersøge hvad han fejlede - og MÅSKE kunne stille en diagnose.
Og de tilbageblivende mulige diagnoser var umiddelbart heller ikke behandlingsmulige.
Derfor, i samråd med opdrætter var vores alle sammens holdning, at et så ungt dyr, der var så sygt (Det blev værre og værre for hver time - og til sidst hang hans hoved ned til den ene side helt) måtte få fred.
Aldrig har jeg følt en så ubeskrivelig magtesløshed over en så hurtig lykke og hurtig ulykkelighed.
En eftertanke herfra om livets skrøbelighed, og en tanke til William der har ro nu.
Han var så afkræftet at han hurtigere end normalt gav efter så snart de bedøvede ham.
Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 164 Svar: 3.366
Hvil i fred søde William.
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Hvil i fred, lille William.
feb 2011
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 1 Emner: 20 Svar: 63
Jeg ved I forstår min smerte.
Lille Viggo kan desværre slet ikke være alenekat - han er ekstrem på alle leder og kanter, så jeg er nødt til at finde en løsning snart.
William vil altid og for evigt være savnet her, han var helt unik og en utrolig kat der formåede at give så meget kærlighed, på så kort tid.
maj 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 3 Emner: 16 Svar: 51
maj 2007
Følger: 17 Følgere: 16 Katte: 10 Emner: 44 Svar: 504
Hvil i fred smukke dreng
jul 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 2 Emner: 23 Svar: 163
jul 2010
Følger: 67 Følgere: 64 Katte: 7 Emner: 31 Svar: 1.206
Sov sødt William
Trøstekram til din mor
nov 2009
Følger: 55 Følgere: 55 Katte: 24 Emner: 58 Svar: 1.708
sep 2008
Følger: 1 Følgere: 4 Katte: 3 Emner: 12 Svar: 864
Jeg så lige din annonce. Opdrætter har ikke en kat, der kan træde ind i stedet?
Ellers kender jeg en opdrætter, der nok har en ung voksen Cornish, der kunne bruge et nyt godt hjem, hvis du er interesseret. Cornish'er er jo vældig aktive og legesyge, selvom de er kommet over killingestadiet.
aug 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 1 Emner: 253 Svar: 2.211
Kæmpe trøste kram til dig og til den lille Viggo som har mistet en ven .
Rest in peace
feb 2011
Ja, dyrlægen fortalte mig nok 10 gange da jeg var på vej derfra, at jeg havde gjort det helt rigtige, og at det var synd at holde ham i live.
Opdrætter har desværre ikke killinger, og skal selv beholde den tredje bror der var i kuldet til avl.
Så jeg må lede og se om jeg kan finde en løsning til Viggo.
aug 2008
Følger: 1 Katte: 1 Svar: 5
Men jeg tror du traf det helt rigtige valg, det må være forfærdeligt at have det sådan. Så jeg tror og håber han har det meget bedre der hvor han er nu, og må han sove sødt den lille mis...
Rest in peace.
Trøste kram til moren også og lille Viggo!
apr 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Katte: 3 Emner: 11 Svar: 926
RIP smukke William
Mvh
Pia
dec 2010
Følger: 24 Følgere: 12 Emner: 7 Svar: 57
Stort trøstekram til dig :o)
feb 2011
Det betyder rigtig rigtig meget, og det ved I godt.
Især fordi folk omkring mig ikke rigtig forstår at man kan føle sig så knyttet til et dyr.
Tak Lisbeth, og tak alle jer andre der skriver.
Det hjælper mig.
Afslutning