{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
591 visninger | Oprettet:

En dårlig afslutning på dagen. {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg ville ud og sige godnat til vores 4 killinger her for lidt siden og som sædvanlig kom to af dem løbende mod mig, da de hørte mig. To af dem kom dog ikke - jeg troede de sov, selvom de godt nok plejer at vågne og så komme, så jeg kiggede bag et par dæk, hvor de nogengange ligger (og hvor de to andre kom fra) Men der var ingen.. Jeg kiggede rundt udenfor, men heller ingen killinger der. (de har et rum indenfor og et udenfor. Rummet udenfor er et gammelt slags drivhus med tag)
Så gik jeg ind til mine forældre, som var på vej i seng og fortalte dem, at killingerne altså var væk. Min mor fik min stedfar til at smutte med mig ud igen og vi kiggede og kiggede og vi kaldte og kaldte - ingen killinger kom. Så gik vi ind igen og min mor blev ganske overrasket over at to af killingerne virkelig <b>var</b> forsvundet. Det endte så med, at vi alle tre gik ud og ledte over næsten hele vores grund, men nej.. Ingen killinger. Så nu sidder jeg her og ville ønske, at det blev morgen, så vi kunne lede videre. Jeg er så bange for at vi aldrig for dem at se igen. smiley
- Et indviklet og nok forvirrende indlæg herfra.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En dårlig afslutning på dagen.
Kommentér på:
En dårlig afslutning på dagen.

Annonce