{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan ville I gøre?
  • #3   21. jan 2011 jeg har lige været samme tur igennem, jeg fik min nye bengal hun på 1.5 år i fredags og havde en hankat (selvkirk rex) på ca 14 mnd i forvejen.
    da hun katten ankom lukkede jeg min hankat ind i et andet rum og lod hunkatten under søge de 2 andre rum hvor balndt andet kattebakken og madskåle stod, efter en times tid lukkede jeg hankatten ind til os og ja der var da lige lidt hvæseri fra hendes side og de næste par dage fandt hun steder hvor hun følte sig sikkert, på en stol under spisebordet eller under en sofa, jeg lukkede dem med jævne mellemrum i hver deres rum så de kunne slappe af og havde hende alene i stuen ind imellem så vi kunne snakke lidt sammen og lære hinden at kende, der der var gået et par dage tog jeg dem begge med i min stue og lukkede til de andre rum så de måtte forholde sig til hinandne i et mindre rum og det endte med de kunne sove i nogenlunde nærhed af hinanden, det er d ekunne det så jeg som et gennembrud på 3. dagen om morgen rendte de rundt i det store rum og efter hun havde hvæset engang der har jeg ikke hørt det siden, jeg legede med hende og hun endte med at lægge sig på ryggen og lege med den tøjmus og med hankatten liggend eog kigge ca en halv meter fra hende, så hun måtte nu være trygt ved ham, de hilste også på hinandne med næse mod næse og fik lov at snuse til hinandne i den anden ende også, nu i dag fredag er det en uge sid enhun kom og i dag er de bedste venne rog leger på fuld drøn sammen kan være på samme tid i min seng og sapise ved siden af hinandne osv.
    det er jeg rigtigt glad over.

jeg brugte ikke beroligende piller selv om opdrætter habde nogle med hvis det var nødvendigt, jeg tror det e rvigtigt at skifte lidt, mellem at lade dem være sammen og alene så de kan slappe lidt af

• #4   21. jan 2011 jeg tror det er vigtigt at se på om den ene fx er meget obs på den anden og "på" hele tiden,min hankat var meget intersseret i hende, men gerne på afstand hvor han bare lå og observeret hende, havde han "jagtede " hende er det endnu mere vigtigt at give den anden "frikvater" og stress ned, så det e rmed at hold eøj eog observere hvad der forøvrigt er meget spndende synes jeg, især hvis de er forskellige i sind og adfærd

Kommentér på:
Hvordan ville I gøre?

Annonce