{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
824 visninger | Oprettet:

hvordan ville i klare det? {{forumTopicSubject}}

sagen er den at min kæreste har fået afvide at enten skal han flytte væk fra kattene eller også skal kattene væk pga hans voldsomme allergi.
vi fandt et hjem til Balou som jeg var tilfreds med, men den uge Balou var derude var jeg ked hver dag og hun ringede så og sagde at han slet ikke kunne lide at være der, så jeg hentede ham igen smiley weee

nu har jeg det bare sådan at jeg ikke tør at finde et hjem til ham hvis nu det ikke går igen, så vil jeg blive knust mere end jeg er i forvejen over tanken om at skal af med ham smiley

så min spørgsmål er : hvordan skal jeg tænke omkring det at skal af med mit kæledyr? og finder jeg nogensinde det perfekte hjem til ham?
jeg gik af med Betty sidste år men har for et par måneder siden fået at vide at hun desværre var sluppet ud og blevet kørt over smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvordan ville i klare det?
  • #1   29. sep 2010 Carina...Ved slet ikke hvad jeg skal sige...Jeg har selv voldsom allergi, fik konstateret det for 12 år siden.. Jeg tager nmedicin fast hver dag og får ca. 1-3 gange årligt en lungebetændelse som gør jeg skal have meget prednisolon og antibiotika...Og jeg kan faktisk stort set ikke få luft inden min behandling påbegyndes...
    Meeen det er så mit valg..Livet for mig handler ikke om længcen på livet men om den kvalitet mit liv har. Og hvis jeg skulle afstå far at have alle mine hunde og katte, ja så ville det betyde meget for min livskvalitet.
    Jeg omplacere ikke længere dyr jeg ikke selv kan beholde..Jeg får dem aflivet, så er jeg helt sikker på at de ikke genomsættes igen og igen.
    Og så handler livet for mig meget om at sige goddag og farvel...Det er meget nødvendigt med mit job at kunne det, og jeg synes det er nødvendigt for alle mennesker at kunne dette.

• #2   29. sep 2010 Undskyld, jeg fik ikke rettet alle tastfejl.

• #3   29. sep 2010 Kan din kæreste ikke blive hyper-sensibiliseret ('vaccineret')?

Nogle af vores venner havde samme problem; da hun mødte ham havde hun 6 katte og han havde allergi. Han blev 'vaccineret' og de har stadig katte. Tror det er omkring 8 år siden og han har ingen problemer med dem

Held og lykke med det
    Pia

• #4   29. sep 2010 Hvordan jeg ville klare det?... Jamen det ville jeg slet ikke kunne klare.

Jeg kan godt huske, at du har haft indlæg om det for meget længe siden. Det er godt nok synd for jer smiley
    Desværre har jeg ingen brugbare ideer.
    Har kæresten ikke gennemgået et allergivaccinationsprogram (hvad det nu hedder)?

Kommentér på:
hvordan ville i klare det?

Annonce