hvordan ville i klare det? {{forumTopicSubject}}
sagen er den at min kæreste har fået afvide at enten skal han flytte væk fra kattene eller også skal kattene væk pga hans voldsomme allergi.
vi fandt et hjem til Balou som jeg var tilfreds med, men den uge Balou var derude var jeg ked hver dag og hun ringede så og sagde at han slet ikke kunne lide at være der, så jeg hentede ham igen weee
nu har jeg det bare sådan at jeg ikke tør at finde et hjem til ham hvis nu det ikke går igen, så vil jeg blive knust mere end jeg er i forvejen over tanken om at skal af med ham
så min spørgsmål er : hvordan skal jeg tænke omkring det at skal af med mit kæledyr? og finder jeg nogensinde det perfekte hjem til ham?
jeg gik af med Betty sidste år men har for et par måneder siden fået at vide at hun desværre var sluppet ud og blevet kørt over
sep 2006
Følger: 4 Følgere: 4 Katte: 4 Emner: 84 Svar: 584
Meeen det er så mit valg..Livet for mig handler ikke om længcen på livet men om den kvalitet mit liv har. Og hvis jeg skulle afstå far at have alle mine hunde og katte, ja så ville det betyde meget for min livskvalitet.
Jeg omplacere ikke længere dyr jeg ikke selv kan beholde..Jeg får dem aflivet, så er jeg helt sikker på at de ikke genomsættes igen og igen.
Og så handler livet for mig meget om at sige goddag og farvel...Det er meget nødvendigt med mit job at kunne det, og jeg synes det er nødvendigt for alle mennesker at kunne dette.
sep 2006
Følger: 4 Følgere: 4 Katte: 4 Emner: 84 Svar: 584
apr 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Katte: 3 Emner: 11 Svar: 926
Nogle af vores venner havde samme problem; da hun mødte ham havde hun 6 katte og han havde allergi. Han blev 'vaccineret' og de har stadig katte. Tror det er omkring 8 år siden og han har ingen problemer med dem
Held og lykke med det
Pia
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Jeg kan godt huske, at du har haft indlæg om det for meget længe siden. Det er godt nok synd for jer
Desværre har jeg ingen brugbare ideer.
Har kæresten ikke gennemgået et allergivaccinationsprogram (hvad det nu hedder)?
hvordan ville i klare det?