1.125 visninger
|
Oprettet:
Opmærksomheds krævende killing c",) {{forumTopicSubject}}
Min lille hun mis på 14 uger er MEGET opmærksomhedskrævende. ¨
Der hvor vi er, skal hun også være. Hver gang vi går et sted hen så går hun med. Hun sover i sengen om natten sammen med os, vældig hyggeligt, ligger og spinder og putter sig helt ind til en
Hvis man sidder med en computer ligger hun sig på tastaturet så man ikke kan skrive eller hvis man sidder, hvis man spiller kort skal hun ligge oven på dem så man ikke kan spille og ofte SKAL hun ligge imellem kæresten og jeg Hehe, meget sjovt.
Kender i til det?
aug 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 1 Emner: 2 Svar: 3
Og da vi ikke har nogen sådan "rigtig" dør ud til toilettet, og hvis man så skal sidde der i lidt længere end 1 min (; Så skal min kat ligge på skødet og nusses!
maj 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 11 Svar: 55
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Hvis du har mulighed for en killing til, så vil det nok ikke være en tosset ide
dec 2006
Følger: 36 Følgere: 33 Katte: 16 Emner: 39 Svar: 366
De elsker hinandens selskab.
Det er minimalt hvad det giver af ekstra arbejde, men det giver så mange glæder at se to katte som elsker hinandens selskab.
Hos os bliver der ALDRIG solgt en kat som skal leve en tilværelse som alene kat.
Husk også at du behøver ikke at have dårlig samvittighed ved at lade den være alene hjemme hellere...
maj 2009
dec 2006
Du kan ikke give den legetøj eller andet som en erstatning for en anden kats selskab.
Hvordan ved du at den bare sover og ikke savner selskab af en anden kat når du ikke er hjemme, eller for den sags skyld også når du er hjemme?
Det burde bare være en LOV at killinger skulle have selskab af en anden kat, det vil du finde ud af hvis du gav din killing en misseven....
maj 2009
Men jeg vil ikke udelukke at vi skal have en til på et tidspunkt, men bliver ikke før hun er lidt ældre.. Lige nu skal der være plads til hun er nr 1 c",) og hun nyder det...
dec 2006
Tænk også på at sådan en lille mis kommer fra sin mor og søskende ud til et sted hvor der ikke er en eneste af hendes artsfæller som leger og gør ligesom hende.
Jeg kender altså katte og du kan spørge enhver ansvarlig opdrætter om hvad der er bedst for en killing/kat og ALLE vil svare...selskab af en anden kat.....
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.741
Du kommer heller ikke til at dele dens kærlighed eller opmærksomhed med en anden kat. Tværtimod vil I få dobbelt af begge dele.
Tænk også på, at I måske på et tidspunkt også kan skifte arbejde, være på kursus, ferie osv. og måske får I også børn, som vil kræve jeres tid.
Så er det godt at have to firbenede venner, der har hinanden.
Og det er ikke bare noget, I kan gøre senere, for jo ældre en kat bliver, og jo den har affundet sig med at være ene-kat, des sværere vil det blive at sammenføre dem.
Der skal en kat til at slikke en kat bag øret :-))
Jeg har aldrig og kommer aldrig til at sælge en killing til en tilværelse som ene-kat. Dertil har jeg som opdrætter i mere end 20 år set for mange problemer med ene-katte, især dem i lejlighed.
Og de killingekøbere, der har oplevet at have to killinger, har UDEN undtagelse altid meldt tilbage: Aldrig mere kun én kat.
Opmærksomheds krævende killing c",)