{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
748 visninger | Oprettet:

Opmærksomheds krævende killing...!! :) {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen...
Vi står med et lille problem... eller retter sagt lidt stort..
Vores lille louie er meget opmærksomhedskrævende/meget kælen især om natten og tidligt morgen. Vi har prøvet at lukke døren indtil soveværelset når vi skal sove,da han gerne midt om natten vækker os fordi han lægger sig op til ansigtet og slikker og spinder højlydt.
Men han er nu begyndt at skrappe på døren kl 4 om morgenen og det lyder som om han bliver helt panisk over at han ikke kan komme ind til os.. Han både miauv og kradser så det lyder som om nogen står og sparker til døren. Han stopper først når man går ud og kæler med ham. Vi elsker vores super dejlige mis, men det er gået hen og ødelagt vores søvn hver dag.

Er der nogen der har nogle ideer til hvad vi kan gøre for at vi får vores søvn og lille Louie ikke blir så ked når han ikke kan komme ind til os..???

Hjælp os... smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opmærksomheds krævende killing...!! :)
  • #1   22. dec 2006 Det lyder til at Louie mangler trykhed, derfor søger han jeres selskab om dagen.
    Det vil uden tvivl hjælpe at andskaffe en kat til, så de har henanden om natten, samt om dagen.

• #2   22. dec 2006 Det er egentlig ikke fordi han vil lege om natten men bare putte og blive nuset..... smiley

• #3   22. dec 2006 Jeg har det problem, at jeg ikke har et soveværelse, som jeg kan lukke døren til. Min lejlighed er i 2 plan, hvor stue og køkken går ud i ét, og så går der en trappe op til hemsen, hvor jeg sover. Derfor har Perle Puf siden sin ankomst hos mig sovet i transportkurven, som står ved siden af min seng. Det skal lige siges, at de elsker at sove i den, og hun finder faktisk ingen ro, før hun bliver lukket derind.

Men jeg prøver at vænne hende af med det, ved at putte hende derind senere og senere hver aften samt lukke hende tidligere og tidligere ud om morgenen. Og hun siger til, hvis hun skal på bakken om natten, og så lukker jeg hende ud, og går ned og giver hende noget mere at spise og sådan inden vi går i seng igen.

Jeg har mange gange prøvet at lade være med at putte hende derind, men jeg får simpelthen ingen søvn, og Perle Puf falder som sagt først til ro, når hun er lukket inde i kurven, hvor hun så også snorksover meget hurtigt! Jeg sørger også for, at hun har løbet rundt og fået spist godt samt været på bakken inden jeg lukker hende derind.

Ja, det har været min løsning, selvom den jo er lidt utraditionel, og sikkert ikke kan anvendes af alle.

Mit råd ville også være at få en legekammerat til missedrengen. Perle Puf er meget mindre afhængig af mig nu, hvor Rumlemor er begyndt at tage sig rigtigt af hende!

• #4   22. dec 2006 hvad med om du fandt en lille bamse og gik med den tæt på dig indtil den dufter af dig og så ligge bamse der hvor din lille baby sover, det kan give den en form for tryghed.

• #5   22. dec 2006 Mit råd er lige som mange andre her inde *S*
    giv ham en legekammerat så vil du hurtig mærke forskel ... min kæreste havde problemer med sin killing der miaued hele tiden og hele tiden ville være sammen med hende ,,,,, vi er nu flyttet sammen og han er sammen med mine katte og er hold op med at larme og kræve opmærksomhed 24/7

Kommentér på:
Opmærksomheds krævende killing...!! :)

Annonce