973 visninger
|
Oprettet:
nogen gode råd? {{forumTopicSubject}}
Hej ville se om i ku komme med nogle gode råd. Jeg har Oskar som er en norsk skovkat blaning. Han er super dejlig, er kastreret, kommer ud og ind når han har lyst, meget kælen. Og meget opmærksomheds krævende, har derfor også lidt på fornemmelsen at han kunne trænge til en lege kammerat. Det er så nu jeg ku bruge et råd. Er det bedst med en hun kat, skal det være en killing, samme race osv. Håber i kan hjælpe mig.
Hilsen Stina
aug 2008
Følger: 20 Følgere: 19 Katte: 5 Emner: 64 Svar: 252
hvis han er kastrat er kønnet som regel ligegyldigt specielt hvis også den nye bliver steriliseret. det behøver absolut ikke være samme race men en type med nogenlunde samme temperament vil være godt. ang. alder på den nye ved jeg ikke rigtigt.
næsten alle mine missere har været hittemissere eller mishandlede missere så jeg har aldrig rigtigt gået op i alder. dog sger min erfaring mig at jo ældre den nye kat er jo længere tager det inden de bliver nusservenner.
apr 2008
Følger: 13 Følgere: 11 Katte: 3 Emner: 9 Svar: 43
Har selv en norsk skov kat, kastereret og 9 år gammel... han kan ikke med andre hankatte, derfor har jeg ud over ham kun hunkatte og han er ikke vild med mine 2 store killingere, men han kan med min anden voksen hunkat..
Men er din hankat killing tror jeg han vil kunne med de fleste, det er mere hvis det er en voksen hankat vil jeg ikke anbefale en killiing eller en hankat.
aug 2008
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 3 Svar: 8
aug 2008
en hunkat - killing ;-D han har jo selv vist dig hvad han bryder sig om så ;o))
apr 2008
Følger: 13 Følgere: 11 Katte: 3 Emner: 9 Svar: 43
aug 2008
aug 2008
men du skal ikke blande dig med mindre det bliver meget voldsmt med hylen og skrigen og flyvende pelstotter. der kan gå fra et par dage til nogle uger inden de accepterer hinanden ordentligt så man skal bare have lidt tålmodighed og lade være med at blande sig for meget så finder de stille og roligt ud af det
aug 2008
aug 2008
aug 2008
prisen svinger efter hvor man bor men et sted mellem 1500 og 2000.
jeg vil også godt lige advare dig at når du kigger efter yrlæge må du endelig ikke gå efter den billigste.
jeg må ikke skrive navne her men der er en dyrlæge som er meget farlig og meget billig ( kig evt. min hjemmeside hvis du i tvivl og læg gerne en kommentar ;o))de altid velkomne.
jul 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 3 Svar: 17
nogen gode råd?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside