{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.152 visninger | Oprettet:

anskaffelse a ny killing dumt eller ?? {{forumTopicSubject}}

Heej alle katte elskere.
vi har i vores ellers dejlige lille familie er´t problem jeg håber i vil hjælpe os med.

Vi har en helt vidunderlig hankat på 6 måneder(Toulouse) og han er højt elsket af både ''far'' og jeg.
han får opmærksomhed 24/7, bliver leget kælet kysset og krammet med uden hæmninger.

men men men til december kommer endnu en lille baby, denne gang dog af racen menneske. og vi spørger så os selv om vores lille misling vil have godt af at få sig en ven at lege med og dele tilværelsen med inden den lille baby kommer og stjæler hans opmærksomhed og kærlighed.

altså mit spørgsmål lyder altså på, hvorvidt han vil have brug for at ha en anden kat i sit liv.
han er en elskelig og meget opmærksomheds krævende lille kat og er bange for han bliver ''såret/jaloux''??

håber i kan hjælpe.

knus familien på falster.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  anskaffelse a ny killing dumt eller ??
  • #1   29. okt 2010 hvis det var mig ville jeg finde en legekammerat smiley

held og lykke med baby og det hele smiley

• #2   29. okt 2010 Tillykke med den kommende baby smiley
    Ville helt sikkert finde ham en legekammerat

• #3   29. okt 2010 tak ska i ha smiley
    ja det var også vores mening.
    jeg har dog adlrig sat to katte sammen. men fik ham kastereret her sidste uge, så han bliver jo nok mere rolig.
    har nemlig fået tilbudt en lille rød killing, det er en han kat på 6 uger nu, 12 når/hvis vi får ham. er det normalt at de fleste katte kan gå sammen eller hvordan, tænker bare da der jo så er noget alders forskel på de to?

• #4   29. okt 2010 Jeg ville se tiden an.. om det overhovedet bliver "nødvendigt". Altså man kan sige hvis i får tralvt med den lille nye bebs, og katten mister en del af den kontakt den har været van til, så kunne en selvskabskat være en ide, men ville ikke "bare" anskaffe mig en kat, det skulle være fordi jeg selv ville finde det dejligt med en mere i huset..

Samtidigt kan det jo gi en masse uro, at have en lille ny samtidigt med en lille killing, som også lige skal lærer at ledniger osv er fyfy.

En løsning var og finde en kat med lidt alder på, evt finde en via div kattehjem, de er ret gode til og finde katte til "ens behov" så at sige..

Det blev så lige en halv roman fra min side af smiley

• #5   29. okt 2010 tak for de fine svar. vi har også snakket om at vente og se tiden an. men så om igen så tænkte jeg at det netop kunn gå hen og blive en lidt for stor mundfuld med både lille bebs og samtidigt at skulle anskaffe en lille ny misling evt.
    men tanke havde været lidt hen ad at tage imod den lille killing på de der 12 uger vi har fået tilbudt for så evt. a give det nogle uger, går det ikke med dem sammen kunn vi stadig nå a komme af med den lille killing igen(selvom det ville være svært:) men han er nemlig en rigtigt fin helt rød/langhåret killing så tror ikke det er fordi det ville være svært a komm a med ham igen, som hvis vi fik en kat fra et kattehjem da de jo ikke ''tager katten tilbage''.

Det blev så os lig en roman herfra, men tanler bare meget over det hele smiley

• #6   29. okt 2010 smiley kat med byttegaranti.. det er en rigtig go løsning...
    ingen tvivl om det bliver svært og sige farvel igen, hvis han først er flyttet ind,men må jo håbe på det bedst..
    Da vi fik kat nr.2 satte det en go dæmper på begge katte i et par mdr, men det har heller ikke gået stille for sig siden da smiley

• #8   30. okt 2010 Jeg er enig med alle andre..
    Køb en killing til.. de vil få meget glæde af hinanden! Katte kan give hhinanden noget vi mennesker aldrig vil kunne smiley
    Også skal du heller ikke sørge for at stå for så meget aktivering og nusseri..

• #10   30. okt 2010 iiih hvor er det dog dejligt og lettende a læse alle jeres gode svar.
    der går lige et par uger før killingen er salgsklar men er førstegangs fødende og sat til den 13 dec. så der kan jo snildt gå en uge eller to over terminen så de to missere har lidt over en måned til a se hinanden an og lære hinanden a kende inden bebs kommer smiley

vi er rigtigt glade for jeres svar. tak til jer alle smiley

Kommentér på:
anskaffelse a ny killing dumt eller ??

Annonce