{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  p-piller til katte
  • #1   22. dec 2010 Min mors ene skat får dem.
    1 gang på samme tidspunkt hver uge.
    Hun tager på af dem, men der er ingen løbetid (:
    Tror vi giver ca 200-250 kr for et helt år

• #2   22. dec 2010 Okay , jamen det lyder jo bare perfekt ..
    Mange tak for svaret ..
    Men så skal man jo bare tage hensyn til maden , når de tager lidt på smiley

• #3   22. dec 2010 Hvis jeg ikke var opdrætter ville jeg ALDRIG bruge P-piller til mine hunkatte, det er på sigt ikke sundt.
    Jo de virker skam efter hensigten hvis man er sikker på at kræet har slugt dem og ikke har gemt den i munden og spytter den ud når man tror den er sunket, efter synkebevægelser.
    Der kan osse opstå det problem, som hos en af mine piger at den skal have hver femte dag og ikke hver syvende som beskrevet på indlægsseddel. Der går et stykke tid inden man finder et passende interval til de hunkatte, der ikke er helt som andre på det område.
    Skal man ikke bruge katten til avl, så få den stereliseret, det har den bedst af på sigt. Har man ikke pengene til det, kan man indtil man har sparret sammen bruge p-piller.

• #4   22. dec 2010 Glemte at skrive at du kan starte ved den første løbetid eller før hvis du ikke vil gennemleve 4-10 dage/nætter med opera.
    Jeg giver ca 150 pr kat for et år.
    Og mine katte har aldrig taget på af P-piller. Til gengæld kan en hunkat med konstante løbetider tabe sig af stress.

• #5   22. dec 2010 Okay , jamen det lyder meget godt ..
    Det er bare mere at jeg gerne ville have et kuld med både min hankat , og min hunkat når jeg får hende , men hun er nemlig ikke så gammel endnu , så derfor ville jeg finde den bedste løsning indtil da ..
    Ja , det med at tabe sig af stress pga de konstante løbetider , kender jeg godt ..

• #7   22. dec 2010 Mine katte bruger P Sprøjter i stedet for, det virker perfekt og de kan ikke spyttes ud *S*
    og dyrlægen sender en sms når det er tid til fornyelse *SS*

• #8   23. dec 2010 Hanne ..

Hvad koster det sådan ca?
    Og kan de blive drægtige der ?

• #10   23. dec 2010 Okay , jamen kan se der er vildt mange forskellige svar , ved ikke helt hvad jeg skal holde mig til ..
    Men hvis jeg får en hunkat , så prøver jeg med ppiller ..

Ved du hvornår de tidligst må få dem ?

• #12   23. dec 2010 Jamen det lyder super, og rigtig godt svaret ..
    Jeg vil da bare tage og prøve det samme , og se hvordan det går , for syntes ikke hvis jeg får en hun, så skal den da bestemt ikke have killinger i en tidlig alder ..

• #14   23. dec 2010 Ja , nemlig ..
    Alt andet ville jo være synd ..
    Jamen det vil jeg da tage og gøre smiley

Kommentér på:
p-piller til katte

Annonce