{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
789 visninger | Oprettet:

P-piller til katte?? {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Jeg har jo sådan en lille dejlig dame herhjemme, som skal have et kuld killinger eller to når hun bliver gammel nok smiley og så selvfølgelig steriliseres bagefter smiley Men indtil da, vil hun jo snart begynde at komme i løbetid, og jeg syntes det er synd at hun skal gå et ½ år i løbetid uden at kunne blive paret, så vil det ikke være ok at give hende p-piller i den periode??
Tænker nemlig, at det jo vil være synd for hende, hvis hun skal gå og være stresset så lang tid smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  P-piller til katte??
  • #1   5. apr 2009 Løbetid tager jo heller ikke et halvt år af gangen

• #2   5. apr 2009 du kan give hende p-piller for og undgå at hun går i løbetid.
    Og når du så vil have et kuld på hende stopper du bare med dem , og så kommer hun i løbetid.

• #4   5. apr 2009 nej, jeg ved godt at det ikke tager et halvt år af gangen.. men begge min andre 2 hunkatte. havde kun max 14 dage mellem deres løbetider, og det er jo synd for hende hvis det skal foregå i et ½ år eller lidt længere smiley

Tror også jeg giver hende dem.. det er jo ikke en lang periode, og hun skal jo steriliseres når hun har haft killinger smiley

• #5   5. apr 2009 Jeg står i den samme situation, og min Mini får p-piller..
    Hun skal lige være gammel nok til at få killinger og når hun har fået et kuld eller to, så skal hun også steriliseres.. Jeg sys det er okay, når det kun er en periode.. For det er jo også kun for hendes egen skyld.. Så hun ikke bliver drægtig når hun ikke er gammel nok.

• #6   5. apr 2009 Hun kan ikke blive drægtig, da hun kun er indekat smiley Men så bare hvordan mine andre 2 damer havde det i deres løbetider, og syntes det var synd for dem smiley

Kommentér på:
P-piller til katte??

Annonce