1.792 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

forgiftet af loppekur :( forgiftet af loppekur :(

Igår gav jeg alle mine katte loppekur. Jeg har 4 killinger på 10 uger som også fik, men desværre fik den ene af killingerne forgiftning og dette opdaget jeg her til morgen. Han kunne ikke rigtig stå på sine ben, virket fuld og så underlig ud i øjnene så afsted til dyrelægen som lagde ham med væskedrop i 4 timer og gav stesolid. Nu er vi så hjemme igen med killing og han er stadig rigtig dårlig. dyrlægen sagde vi skulle holde øje med ham selvfølgelig og komme hvis han fik kramper, dette har han heldigvis ikke haft (7-9-13), men kan ikke lide han stadig er så dårlig. han fik noget modermælkerstatning da vi kom hjem som han drak lidt af, men ellers gider han ikke rigtig spise eller drikke smiley nogen af jer der har prøvet det her? evt. kan fortælle hvordan og hvor længe det stod på?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  forgiftet af loppekur :(
  • #1   2. dec 2010 åhhh nej ikke igen, hvilket præparat har han fået ?

• #2   2. dec 2010 Jeg har brugt Advantage så det bruger jeg ALDRIG igen, har skiftet til dette mærke fordi frontline ikke ville atg lopperne i sommers, men heller lopper end det her

• #3   2. dec 2010 Man bruger altså IKKE Advantage til killinger, der vejer mindre end 2 kg´, det kan de IKKE tåle, og heller ikke til ammende katte. Husk på at de små sutter på hinanden og deres nor.
    Til små killinger bruger man frontline*vet. spray. *SS* og gemmer pipetterne til de større katte.

• #4   2. dec 2010 Det skulle dyrlægen så ha fortalt mig igår da jeg købte dem da de sagde at de kunne jeg godt så længe de er over 8 uger. Det er også den alder frontline siger og der stod også i brusanvisnigen at det kunne bruges fra 8 uger eller 1 kg af

• #5   2. dec 2010 Pyhhh troede lige du havde brugt byvantic (staves+) for det er virkelig DØDELIGT giftigt....
    Jeg bruger advance....frontline er de fleste lopper restistente overfor...

• #6   2. dec 2010 frontline*vet. SPRAY er specielt fremstillet til killinger fra de er 2 døgn gamle og forebygger loppeangreb, jeg har dog aldrig brugt det før i 8 ugersalderen og kun hvis der har været lopper *SS* og er meget godt tilfreds med det.

• #7   2. dec 2010 Ja ved det med at lopperne ikke dør af frontline også derfor jeg skiftet mærke og da dyrlægen sagde at det kunne jeg godt bruge til killinger på 10 uger ja så brugte jeg det, men desværre findes der en lille del der ikke kan tåle dette produkt og sådan en kat har jeg desværre. Tiden må vise om han kan overleve det her jeg X alt jeg har, men han er stadig rigtig syg og ligger bare i hulen i krassetræet med tæpper om sig og sover. tilbyder ham mad og vand tit men han vil ikke have det så har stilt lidt ind til ham i håb om han så tager noget selv

• #8   2. dec 2010 Det er heller ikke rart smiley men takker .... håber han er frisk igen imorgen...

• #9   2. dec 2010 Du må lige opdatere os i morgen:-) Kydser alt hvad jeg har for at lillemanden bliver frisk igen:o)

• #10   2. dec 2010 Det skal jeg nok, men nu finder jeg min seng så den her L.... dag kan få en ende og så håber jeg alt ser bedre ud imorgen når jeg står op

• #11   3. dec 2010 Og ellers må du jo tvangs fodre/give ham væske.
    Det meget vigtigt han får væske i sig!. Især blandet med noget sukker/salt. Spørg evt. dyrlægen. Det skulle vi da en af vores killinger blev syge, og hvor den ikke ville indtage hverken mad eller vand.

• #12   3. dec 2010 Hanne s - Killinger må godt få Advantage hvis de er over 8 uger og vejer mindst 1 kg.

• #13   3. dec 2010 Vil lige sige at min hector kom af med alle sine lopper (det vil sige mange) med frontline. Så det er åbenbart forskelligt fra kat til kat smiley

Kommentér på:
forgiftet af loppekur :(

Annonce