{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
852 visninger | Oprettet:

Mange spørgsmål (: {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har en masse spørgsmål.
jeg håber der er nogle der vil svare på den(:

1. Hvilket kattegrus er godt

2. giver i jeres kat, kattemælk?

3. Min kat tør ikke tisse i en kattebakke med "låg" på, hvordan lære man dem det?

4. hun hvæser klør i mine stole, hvordan får jeg hende til at kun gøre det i kradse træet?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mange spørgsmål (:
  • #1   17. nov 2010 Jeg vil gerne prøve at hjælpe dig, med det som vi gør........

1. Bruger Extreme Classic med svag duft, da jeg synes det er bedst. Drøjt i brug, effektivt og meget naturligt for kattepoterne.

2. Nej, de har aldrig fået kattemælk, synes vand er tilstrækkeligt. Samt det væske de får ved vådkost smiley

3. Bruger selv bakker med låg, så er svineriet mindre, og jeg kan råde dig til evt at tage lågen helt af indtil hun (din kat) bliver fortroeligt med kassen. Prøve at stille den et roligt og lyst sted, samt sætte hende ind ofte med ros og opfriskende ord.

4. Du kan evt bruge Baldrian i dråber til at dryppe på kattetræet. Det vil hun garanteret finde lækkert. Du kan oz være over hende når hun kræsser i møblerne og sætte hende til kattetræet.
    Jeg har brugt en vand forstøver som afskræks midlet, og det virkede smiley

Håber du ku bruge lidt af det.
    Dejligt vi kan hjælpe hinanden og bruge hinanden smiley

• #2   17. nov 2010 Årh, dejligt med svarende smiley
    Ja er glad for at man kan hjælpe hinanden (:

• #3   17. nov 2010 HAR ET SPØRGSMÅL MERE !!!!

Hvis man stiralisere hende nu inden hun bliver alt for gammel, bliver hun så ved at være ligeså kælen (:

• #4   17. nov 2010 Sidste spørgsmål ved jeg ærligt ikke, men tror det da så apsolut. Har selv tre drenge og de er stadig lige kælne og meget mere medgørlige ;-.)

Held og lykke med det hele.

• #5   17. nov 2010 1. Hvilket kattegrus er godt

Vores foretrukne grus er: Ever Clean, Extreme Classic og Golden Odeur De er alle fintkornede og klumper godt. De fås alle uden duft smiley

2. giver i jeres kat, kattemælk?

Nej.

3. Min kat tør ikke tisse i en kattebakke med "låg" på, hvordan lære man dem det?
    Fjern lågen! Hvis det ikke hjælper, så fjern hele toppen, og lad katten have åben bakke.

4. hun hvæser klør i mine stole, hvordan får jeg hende til at kun gøre det i kradse træet?

Spray stolene med lidt Feliway (og læg evt. løse tæpper over i starten). Henvis til kradsetræ, hvis hun hvæsser kløer i stolene.
    Et ordentligt kradsetræ + gerne flere kradsebrætter er et must.

Katte kan steriliseres (kastreres) fra de er 12 uger gamle. Husk øretatoo, når hun alligevel er i narkose.

• #6   17. nov 2010 Og ja, katten bliver bestemt ikke mindre kælen af at blive kastreret. Tværtimod.

• #7   18. nov 2010 Hvis man bruger en dyrlæge, der tatoverer med en rigtig tatovørpen, så holder det smiley

• #8   18. nov 2010 1. Jeg bruger fresg and easy, eller noget tilsvarende. Det er krystaller som tager lugten rigtig fint smiley
    2. Nej, det er aldrig faldet mig ind smiley
    3. Jeg tog først låget af så de lærte hvor de skulle tisse osv, satte jeg låget på uden låge og til sidst satte jeg lågen på. Har dog været nødt til, at proppe dem ind gennem lågen - og sætte dem i kattebakken, og så holde på lågen. For ellers ville de gøre det i sofaen. De lærte det hurtigt, at man skal bruge bakken selv om man er inde bag en låge. Jeg spærrede dem selvfølgelig kun lige inde i 1 min, ind til de begyndte at grave i bakken..
    4. Flyt katten fra sofa til træ smiley
    5. Vores hunkat blev steriliseret for 14 dage siden, og hun er mere kælen end før - da hun har mere ro i kroppen nu smiley

• #9   18. nov 2010 1 jeg bruger GoldenGrey eller ExtremeClassic
    2 Nej, jeg kunne aldrig drømme om at bruge penge på noget katten slet ikke har gavn af, det er noget Whiskas igen kan tømme folks lommer med.
    3 det kan du sikkert ikke, jeg har både med og uden låg og min ene hunkat nægter at bruge de lukkede. Hun er sikkert blevet forskrækket på et tidspunkt hun har siddet i et lukket.
    4 Prøv med Feliway, Din kat har overdrevet brug for at markere sit teritorium, måske den samme usikkerhed der gør at den ikke vil bruge lukket kattebakke. Det kan osse være at den er meget dominant.
    Og ja, få hende stereliseret, det kan måske endda løse de sidste 2 problemer.

Kommentér på:
Mange spørgsmål (:

Annonce