{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.385 visninger | Oprettet:

* MAX *
* MAX *
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5

Han og hunkat sammen? {{forumTopicSubject}}

Hej alle.. har lige et spørgsmål til jer erfarne...:) kan man godt have en han og hunkat i samme hus.. hvis f.eks hunkatten får p-piller? tænker på om det kan lade sig gøre at hankatten ikke vil strinte hele huset til smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Han og hunkat sammen?
  • * MAX *
    * MAX * Tilmeldt:
    nov 2010

#2   6. nov 2010 nej det er jo rigtigt smiley men tænkte bare sådan generelt.. om det var muligt?

• * MAX *
    * MAX * Tilmeldt:
    nov 2010

#3   6. nov 2010 kan man kemisk kastarere en hankat som man gør med hund?

• Eli A
    Eli A Tilmeldt:
    okt 2007

Katte: 2 Emner: 6 Svar: 47
    #4   6. nov 2010 hvorfor ikke bare få dem kastreret og steriliseret, du gør dem ingen tjenester ved at pumpe dem fuld af hormoner. hunkatte kan få kræft af at få p-piller plus at det ikke er en 100% sikker måde at forhindre uønskede killinger på, da hun kan spytte piller ud. jeg vil vove den påstand at det er det billigste at neutralisere kattene i det lange løb.

• #5   6. nov 2010 jeg har en hankat der går sammen med min hunkat der får p-piller han har ikke strintet en eneste gang

• * MAX *
    * MAX * Tilmeldt:
    nov 2010

#6   6. nov 2010 jamen så kan det jo lade sig gøre smiley ville jo bare gerne høre lidt forskellige meninger herinde smiley

• * MAX *
    * MAX * Tilmeldt:
    nov 2010

#7   6. nov 2010 ja det lyder jo heller ikke godt smiley

• #8   6. nov 2010 Ja man kan kemisk kastrere en hankat, det har man gjort i mange år i udlandet. Når det så er sagt, så kunne jeg aldrig drømme om at gøre det ved nogen af mine hankatte. Stenene skrumper synligt og ud fra det, burde det være ganske alminde logik at det IKKE er godt. Derudover ved man ikke med sikkerhed hvor længe kastrationen holder.
    Min holdning vil ALTID være at med mindre det er en kat der skal bruges i avl, så få den neutraliseret. Det er synd/dyremishandling at holde en kat fertil, der ikke får sit behov dækket.

• * MAX *
    * MAX * Tilmeldt:
    nov 2010

#9   6. nov 2010 Hvis man vælger at få han katten katereret hvornår skal man så gøre det?

• #10   6. nov 2010 nogle gør det ved 8 ugers alderen, hvilket jeg mener er for tidligt, men du kan gøre det nu og helst inden den starter med at strinte

• #11   6. nov 2010 er prisen for neutralisere katte, det samme ved hankat og hunkat? overvejer få gjort begge dele.

• #12   6. nov 2010 så snart den vejer over et kilo, ifølge min dyrlge

• #13   6. nov 2010 camilla F nej det koster ca det halve at få en hankat kastreret, sådan i runde tal. Men du kan google priserne i dit nærområde, så har du en ide om hvad priserne er hos dig. Hvis jeg var dig, ville jeg starte med hankatten, da den risikerer at strinte.

Kommentér på:
Han og hunkat sammen?

Annonce