Skal jeg lukke ham ud? {{forumTopicSubject}}
Jeg har to katte boende i min lejlighed midlertidigt. Den ene kat tror jeg lider meget under ikke at kunne komme ud. Han er indleveret som vildkat og har formentlig levet ude meget af hans liv, dog er han meget kælen og nyder også at dase på sofaen.
Han har masser af indebrændt energi og løber med 180 i timen rundt i lejligheden og op og ned af møbler. Han kradser meget på døren og på vinduerne og vil meget gerne ud. Den anden kat er meget træt af ham for han løber efter hende i leg, men er alt for voldsom.
Han har været her i 3 uger og skal være her indtil jeg finder et permanent hjem til ham. Han er kastreret øremærket og vaccineret.
Ville i lukke ham ud eller lade ham blive inde?
apr 2005
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 9 Emner: 17 Svar: 74
aug 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Katte: 7 Emner: 32 Svar: 207
- min gamle han kat lukkede jeg ud efter 1 uge. han kom til jylland og kendte lugtene fra min x som boede der og efter en uge kom han ud. Min anden han kat lukkede jeg ud efter 2 uger da han kender os og jeg kender ham.. jeg tror bare man selv skal kunne fornemme selv.
aug 2008
apr 2005
Jeg er bare bange for at han ikke kan finde hjem igen. Alle lejlighederne ligner meget hinanden.
aug 2008
Du kan også gå med ham ned og så få ham til at gå efter dig. Der viser du ham nemlig hvor han skal færdes uden dig. jeg går altid med mine hvis de er unge. Nu har jeg i stedet min store kat til at være udenfor og ligge på sofaen
apr 2005
Nej det er ikke min kat. Det er en herreløs kat der stod til aflivning, men da han er rigtig sød og kælen bliver han videreformidlet. Derfor bor han her kun midlertidigt. Han får nyt hjem en gang i næste uge Så mangler vi bare at få videreformidle Dronningen af Sofaen...
apr 2005
Jeg tror jeg gør det samme imorgen
aug 2008
aug 2008
apr 2005
I morgen tager vi en tur ned af trappen hvis han vil.
Han virker lidt mere stille og rolig her til aften og har faktisk fået lov af dronningen til at ligge i sofaen på den anden side af mig
aug 2008
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Katten skal jo holdes inde de første par uger i det nye hjem, så det vil næsten være synd - og måske for meget nyt for ham på for kort tid - at lade ham komme ud hos dig få dage, derefter flytte, og så igen holdes inde et par uger.
aug 2008
Hvis nu har skal ud og undersøge kan det være han bliver væk i nogle dage. Godt nok har jeg aldrig oplevet en kat i nyt område blive væk flere dage. Men efter 1 uge tror jeg nok hvis jeg husker rigtigt at mine blev væk i nogle dage.
Men gør hvad du føler for.:)
apr 2005
Han får muligheden for at være ude det nye sted, det har været et krav! Han skal ud og bo på landet.
Nej jeg vidste ikke jeg skulle have den tilladelse. Jeg tjener ikke noget på det, men samtidig synes jeg heller ikke jeg bare vil bortgive dem, da jeg mener at folk er mere seriøse når de betaler lidt for kattene. Og samtidig kan det dække lidt af udgifterne til at have dem.
Skal jeg lukke ham ud?