{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
811 visninger | Oprettet:

lukke døren..? {{forumTopicSubject}}

jeg har lige fået en killing, han kan rigtig godt lide at putte i sengen om natten. og det er jo også dejligt nok smiley
men lige når jeg har lagt mig til at sove, er han rigtig aktiv. han hopper op i sengen, op i vindueskarmen, angriber min dyne og forsætter sådan i lang tid..!
i nat prøvede jeg så at lukke døren til soveværelset, han miavet selvfølgelig lidt, men det holdt hurtigt op..! skal jeg blive ved med at lukke døren om natten..? ville jeg nogle sinde kunne åbne den igen om natten, hvis han forstod budskabet..? eller har I nogle godt ideer..? håbe I kan hjælpe smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lukke døren..?
  • #1   1. aug 2011 Lad døren være lukket mens han er killing og fuld af spilopper!
    Når han er omkring 8-10 mdr. skulle det værste krudt (måske) være brændt af ham, og så kan du prøve at lukke op smiley


  • #2   1. aug 2011 jeg har altid haft mine dør åben når det værste krudt er stået af din killing og han har lært dine rutiner at kende så kommer det helt autoimatisk at han går med iseng når du går iseng det har mine 5 altid gjort og husk det bedst du kan gøre om natten er at ignorere den ..

  • #4   1. aug 2011 Vi har også en killing, som er alt for aktiv om natten, også selvom vi har kørt ham frem og tilbage gennem hele huset en time. smiley

    Han har fundet ud af, at når han går amok, leger med ledninger osv, inde i soveværelset om aftenen, så ryger han uden for døren, så lægger han sig bare på en kommode og sover.. Tog et par dage, så forstod han det, nu gider han ikke stå og mjave og kradse mere, der bliver jo alligevel ikke lukket op...

    Ved godt flere her siger, den ikke forstår hvis det kun er når han gør det... Men en kat kan jo lære hvad "nej" betyder, så kan den vel også lære det... Tror man har det med, at gøre dyr dummere end de er. smiley


  • #5   5. aug 2011 mange tak for de godt råd. så må jeg se om han forstår det smiley

  • #6   5. aug 2011 Åh synes det ville være svært ikke at vågne op med en killing, der ligger sig ind til én i ske hver morgen smiley Det er lykken i det her hjem smiley

  • #7   5. aug 2011 jeg synes også det har været vildt hyggeligt og sødt.. men når han får de "flip" lige når jeg skal sove. så bliver det bare for meget..! smiley

  • #8   6. aug 2011 Thilde - Det er også herligt. smiley Men som Karina siger, så er det ikke altid lykken når de får et hyper-flip smiley Og evt. farer i fødderne når man stikker dem uden for dynen... Til gengæld kommer Harley ind og putter om morgenen efter min kæreste er taget på arbejde. smiley

  • #9   6. aug 2011 Nej er også ved at drive mig til vanvid nogen gange at man ikke må falde i søvn med benet/foden uden for dynen smiley
    Men jeg snyder ham bare - tager benet ind under dynen ind til han har lagt sig til ro og så kommer det ud igen smiley
    Men nu falder vores også rigtig hurtigt til ro igen efter en spurt så det varer ikke hele natten overhovedet! :o)


  • #10   6. aug 2011 Man falder bare SÅ godt og dybt i søvn til en spinden, man kan høre og mærke :') Ååååh men da jeg boede hjemme sov jeg også med alle dyrene i sengen: En labrador, en new foundland på 90 kg, og 2 katte smiley snorken og spinden på 1 gang.. MUMS<3

  • #11   6. aug 2011 Du skal anskaffe dig en killing mere. Det er da synd at lukke ham ude af soveværelset, når han er helt alene (og uanset hvad, ville han have stor glæde af en artsfælde!). Og så sørg for at lege med ham (dem) i et godt stykke tid, inden du går i seng.

  • #12   6. aug 2011 Smart smiley
    Vores (overvejer at kalde ham bølle -.-') kan sagtens holde mig vågen i flere timer, også selvom han har knoklet igennem hytten flere gange på jagt efter hans legetøj, og kæresten sover bare fra det.. x'D
    Lene; Det er ikke alle steder man må have to katte. smiley


  • #13   6. aug 2011 Charlin: Men det laver ikke om på, at det ikke er godt for en killing at være alene.

  • #14   8. aug 2011 Lene; Nej, self. ikke smiley
    De fleste dyr kan godt lide at have flere af deres egne artsfæller - Men jeg ville nu ikke sige, at det er synd at have en enkelt kat, hvis man er social med den.


Kommentér på:
lukke døren..?

Annonce