{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
824 visninger | Oprettet:

Ny misse ven til min han kat {{forumTopicSubject}}

Ja måtte jo gå den tunge vej for ikke så langtid siden, så nu er jeg gået igang med at undersøge angående ny misse ven da det ser ud til at han ikke kan finde ud af at være alene kat. Han er fra maj 09 og normalt en stille og rolig kat som tager ting som de kommer men har temp når han bliver sur. Han lod den hun kat jeg havde være ond ved sig i en uge før han sagde fra da de skulle lærer hinanden af kende. Men ved ikke hvordan han vil være overfor en ny kat da det jo nu er ham der bor her hvor var han den gang var nye. Skal det være en hun igen? hvad aldere skal jeg gå efter ?? ønsker en kat som ik er for gammel,fik ham da han var 6mdr og der var hans personlighed dannet.
Han er kastreret.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny misse ven til min han kat
  • #1   22. jul 2010 Ønsker en kat som jeg kan præge angående dårlig vaner og ligne. Men hvis 6mdr er den aldre som der rådes så er det den aldere.

• #2   22. jul 2010 Jeg kan godt forstå at du gerne vil have en ung killing, men jeg vil osse anbefale dig en på ca 6 mdr. Får du en på 12-14 uger, er den jo lille i forhold til ham du har og de er slet ikke på samme niveau, hverken i størelse eller leg/adfærd.
    Held og lykke med at finde en sød ven til din lille missedreng, og jeg vil osse sige at du skal prøve internaterne, der sidder mange søde misser, der ville være lykkelige for at få et hjem. Og de er klar med vaccine og neutraliseret.

Kommentér på:
Ny misse ven til min han kat

Annonce