{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.025 visninger | Oprettet:

Hjælp ang. køb af kat {{forumTopicSubject}}

Hey jeg har været ude ved rødover dyreinternat idag og set på alverdens dyr..........

meeeen jo mest for at se på en ny misse, så Gaia for en ven. Og der var den sødest Burmeser hun hold da op hvor ar hun bare dejlig, men hun er 10 år gammel ( går det at sætte så gammel en kat sammen med en ung ? ) meeeeen vi så også de dejligste killinger som ikke er klar endnu.

nogen der har erfaringer eller ved hvad der er best at sætte sammen ?? om man kan købe en gammel kat eller om det er nemmest med killinger eller ung katte ???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp ang. køb af kat
  • #1   2. jun 2007 Takker *S* vi havde godt selv tænkt på det, men ville nu lige hører for hun var så sød og det gjorde helt ondt inde i at nu skulle sidde der den gamle burmeser *S*

• #2   2. jun 2007 Nu står der jo på deres hjemmeside, at den på 10 år formidles sammen med en anden burmeser på 7 år (som den jo sandsynligvis har boet sammen med næsten altid). Har de virkelig været villige til at sælge den alene alligevel?

• #3   3. jun 2007 Slambert 1...................... ja men det gør de ikke for den var der slet ikke, sagde ham vi snakkede med også lidt derfor jeg helst ville rede hende med hjem for man kunne se hun ikke kunne lide at være der....... og hun var bare ¨så smuk og fin og en rigtig kælegøj.

Men det bliver jo nok svært at sætte hende sammen med Gaia så håber bare hun for en andet dejligt hjem ;o)

• #4   3. jun 2007 Det tyder jo desværre på, at de har videreformidlet hankatten uden hende. Godt, mine katte aldrig skal på internat!!! Jeg kan lige forestille mig Guinness, hvis han både skulle undvære sin mor og sin bror - stor krise!!!!

• #5   3. jun 2007 Ja syntes også det er synd også derfor jeg gerne ville ha hende med hjem

Kommentér på:
Hjælp ang. køb af kat

Annonce