Tonen på KG {{forumTopicSubject}}
Nu bliver jeg simpelthen nødt til at anvende min ytringsfrihed! Altså, jeg har lagt mærke til at man godt nok skal passe på med hvad man kommer til at skrive herinde, forstået på den måde at der ret hurtigt er nogle der nok skal rette på én hvis man skriver noget der er bare en anelse forkert. Det er jo egentlig på sin vis ok, for dette forum er vel ikke oprettet for at lede folk på vildspor...så langt så godt. Det der støder mig er, at der tilsyneladende er nogen der udelukkende svarer på en tråd for at korrigerer de eventuelle fejl der kan være, og som fuldstændig ser bort fra selve emnet..ja undskyld men jeg forstår det ikke, synes som nævnt at det er ok der fx bliver gjort opmærksom på at en MCO ikke er en langhårskat, men en semilanghåret, at en blanding ml MCO og Norsk skovkat ikke kan have stamtavle osv., men hvorfor svare på en tråd, og så fuldstændig ignorere emnet??? Hvis man gerne vil korrigere folk eller rette op på os amatøreres uvidenhed var det så måske ikke bedre at sende en privat besked? Så kan den stakkels uvidende trådholder selv rette "fejlen" så andre ikke bliver vildledt...Summa sumarum, "stay on topic" (for jer der ikke er så gode til udenlandsk kommer her en oversættelse= hold jer til emnet)
Tak fordi du gad tage dig tid til at læse mit halvsure opstød ;-)) Vil lige understrege at dette ikke er rettet mod nogen specifik person(er) men er af udelukkende generel karakter.
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.021
maj 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 6 Svar: 12
Jeg skriver meget gerne meget lange indlæg der retter sig mod kernen, jo flere ord, desto bedre synes ikke rigtig jeg kan komme til udtryk med 3 ords sætninger.
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.121
maj 2004
Følger: 26 Følgere: 23 Katte: 9 Emner: 13 Svar: 99
maj 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 6 Svar: 12
Det jeg prøver at sige er at jeg synes det er underligt at der nogle gange responderes på indlæg, men at den respons der kommer er fuldstændig uden for emnet. Hvorfor overhovedet bruge tid på at svare på indlæg hvor man ikke giver respons på selve emnet, men udelukkende fokuserer på alt det der er mindre væsentligt..???
Sgu nok bare mig der har en arbejdsskade, både hvad angår at holde fokus og skrive kilometer lange indlæg
nov 2009
Følger: 55 Følgere: 55 Katte: 24 Emner: 58 Svar: 1.708
Der er nogle mennesker der overhovedet ikke svarer på det der bliver spurgt om, men kommer med en irettesættelse om noget andet i stedet for... Det undrer jeg mig også over
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563
Men du har ret, alt for mange gange kommer tråden til at handle om noget andet end spørgsmålet fra trådstarter.
Et opstød eller 2 fra mig kunne være når den der læser eventuelle svar og kommenterer på det, ikke har læst det der reelt er skrevet og det andet dem, der sletter en tråd fordi de ikke kan lide svarene de får.
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.021
Nu er det sådan at det ikke altid er helt så simpelt som trådstarter lægger på til at ville have svar på. Nogen gange er der altså flere facetter der hører med til et korrekt svar.
Nogen bliver så stik stjerne tossede hvis nogen tillader sig at komme ind på facetterne - har jeg aldrig fattet ...
Tonen på KG