9. jan 2012 Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Hyggetråd {{forumTopicSubject}}
Hej Alle
Jeg syntes der har været lidt stille på KG de sidste par dage, på sin vis må man vel antage at det er positivt, da det må betyde at ingen har problemer med deres kat som de skal have hjælp til at løse, men når man er vant til rimelig aktivitet så tænker man lidt "hvad sker der???"
Nå men nå nu der ikke er nogen katte relaterede emner at tage op, så tænkte jeg en hyggetråd kunne være en mulighed dem er vi jo også berømte for
Hvad laver i derude i stuerne?? Hvad er jeres sommerplaner??
Jeg er selv netop blevet ledig igen, så jeg søger med lys og lygte efter noget at rive i, samtidig har jeg forelsket mig i en ny vandfontaine til kattene, men syntes måske ikke lige pengene er der til det nu (der kommer jo også en fødselsdag der skal holdes i august) så for at finde lidt kontanter så har jeg sat nogle af mine ting til salg på en FB side for lokalområdet, det er lidt blandet katteting, tøj og andet jeg faktisk ikke har brugt længe, så må jeg se om jeg kan skrabe pengene sammen, faktisk var jeg lidt overrasket over hvor meget jeg egentligt kunne finde, hvis alt bliver solgt til den pris jeg har sat, så bliver det over 1200 kr. det havde jeg slet ikke regnet med, jeg tror nu slet ikke jeg får det hele solgt, men det er lige meget, bare det at få ryddet lidt ud, og jeg har da allerede solgt 7 enheder og kun haft annoncen på siden i går, så det er da ret godt gået
Kom friskt med jeres input, ordet er frit så længe tonen er god
Lige et stemningsbillede af Tøsen, hun er blevet sit gamle jeg igen og oveni købet også legesyg på eget initiativ
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Uhh massage, jeg har blandede følelser omkring massage, jeg har kun prøvet det en gang, og det er lidt grænseoverskridende for mig, men egentligt var det meget rart, og måske bliver jeg nød til at gøre det igen, tror jeg har overanstrengt en muskel i skulderen, så måske det ville være meget godt lige at få løsnet op..
Hvor rejser du hen??
nov 2013
Følger: 14 Følgere: 795 Katte: 20 Emner: 113 Svar: 7.255
Og ellers er jeg i praktik på Egen Mark, hvor jeg lige er startet i en slags "afprøvning".
Derudover kæmper jeg stadig for at holde liv i min bette Jesse, så jeg flasker ham nogle gange hver dag, for at han ikke skal tabe sig.
Og så kæmper vi en kamp med det Syddanske sygehusvæsen, der åbenbart mener, at en navlebrok sidder i hjernen.
Så der er lidt blandet her hos os. Men vi glæder os til, at drengene har sommerferie om et par dage.
Så må vi se, om det bliver til, at vi kan komme lidt hjemmefra, eller om vi "nøjes" med gratisaktiviteter. Vi har overvejet et døgn i shelter. Sidst var det meget hyggeligt.
jan 2012
Ja det lyder da som en noget blandet sommer Hvornår skal brylluppet stå??
Den drikkedims jeg har kig på er netop på tilbud på zooplus så kan spare omkring 100 kr. det er jo værd at tage med
Susanne:
Det lyder da skønt hvis den praktikplads kunne blive til et fast job, det er sjældent det sker desværre
Men ellers lyder det til at du også har dit at slås med, så lidt medgang ville da være dejligt for jer,håber i får en god sommer på trods
nov 2013
jan 2014
Følger: 16 Følgere: 427 Katte: 3 Emner: 105 Svar: 1.457
I kan da lige få hvad min uge skal gå med også. Jeg får besøg af min far og hans kæreste imorgen for at fejre min fødselsdag(bliver 21 den 30 juni), hvor vi skal ud og købe krukker og planter til min altan. På lørdag kommer min mor også skal vi ud og fødselsdags shoppe, selvfølgelig for hendes penge da hendes gave til mig er en shoppe tur
Også kan i da lige få et billed af Milo en sommeraften på altanen
aug 2012
Følger: 15 Følgere: 30 Katte: 2 Emner: 127 Svar: 1.750
Tja jeg er på arbejde, her er meget stille.
Så kan jeg da lige bruge 5 min på KG. :P ( ikke sladre )
Billede af et tomt bibliotek
Lubas
Cyste lyder ikke godt :'(, det gør brylluppet til gengæld ,
jan 2012
Jesse er det enekillingen du har?? Ja han må da godt se at komme sig
Håber alt falder på plads både for dig og som jeg kan høre for din far, det er bedst at have ro i livet ellers kan man ende med stress
Lubas:
Jamen så har du jo god tid til at planlægge brylluppet
Min kusine da hun blev gift inviterede de kun til vielse og reception, og så var forældre, søskende og bedsteforældre inviteret til middag om aftenen, så man kan jo også gøre det på den måde, 170 mennesker hold da op
Heidi J:
Betalt ferie, hvor dejligt, gid det var mig, ferierejse for mig i år er udelukket..
Og Uhh 21 så bliver du rigtig voksen hva , dejligt med en shoppe tur på sin fødselsdag, det skal da nok blive hyggeligt..
Tine:
Fyyy må man bruge arbejdstiden på det?? :D :D
Men hold da op et tomt bib. det er da ellers ikke så godt vejr at alle kan være ude i det, men det er jo sommer så folk laver åbenbart andet end at låne bøger
jan 2014
nov 2013
nov 2013
Følger: 4 Følgere: 27 Katte: 4 Emner: 81 Svar: 486
I får også lige et stemningsbilled, at Putte der klart venter på postmanden, med hendes zooplus pakke... Hehe
jul 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 3 Emner: 19 Svar: 668
Så resten av dagen går med at putte med og servicere 'fuld' mis...
Ellers er jeg ved at gå igennem ting og pakke lidt til den kommende flyt, det er ret hyggeligt at gense ting man glemt at man havde...
aug 2012
Følger: 1 Følgere: 1 Katte: 3 Emner: 92 Svar: 1.036
Jeg stod op, og skulle til Spansk mundtlig prøve, kl 10.20 og jeg vågnede klokken 8.40 og kunne ikke sove mere. Så jeg stod op, og øvede lige igennem, og nervøsiteten voksede bare stille og roligt. Jeg kom afsted, og jeg rystede og rystede helt vildt. Jeg var hammer nervøs, men jeg fik fremlagt, og gik fuldstændig i stå ved spørgsmålene, men kom lidt tilbage på benene igen, da der kom nogle andre spørgsmål.
Jeg troede ikke på noget specielt og var faktisk forberedt på at dumpe..
Men jeg kommer ind og skal have karakterer og er stadig meget nervøs, men jeg får så et 7 tal og får af vide at selve min præsentation var til et 12 tal, men spørgsmålene trak mig ned. Men jeg er pave stolt af mig selv, og er hammer glad for at gå på en velfortjent sommerferie!
jan 2012
Susanne: Puhh ha 12 dage og har kun taget 20 gram på, det ser da ikke super ud, jeg håber da han klarer den og kommer efter det, du har da haft modgang nok for det næste stykke tid..
Nille: det lyder da godt med en familie tur til Djursland, lidt øv med ferien at du ikke kunne få passet Putte, at tage hende med er ikke en mulighed?? Men hun nyder jo nok at du vil være hjemme sammen med hende
Lotte BN: en tur på stranden, jamen det indbyder vejret da også lige til
Camilla: Hmmm Muffins det lyder lækkert skønne feriemål du har dig der, det er da sol og varme du der skal til
Og hvor er de altså bare dejlige dine 2 misser, tydeligt at se de tænker "moar bliv nu færdig så vi kan få opmærksomhed" :D :D
Sanne: Jamen hille-mænd hvor er du bare god 7 er da super flot i spansk, og når du så oveni får at vide at din præstation er til et 12 tal men pga. din nervøsitet ved spørgsmålene så trækker det ned, så har du skisme god grund til at være stolt.. Du må lige sige til kæresten at han skal være sød at invitere dig ud og spise og rigtig forkæle dig for det fortjener du altså i dag..
Du skal være så stolt Sanne for det er flot
jan 2012
Men hun ser da ud til at tage det meget stille og roligt
Og åhh ja det der med at pakke ned, ja så opdager man virkelig hvor mange ting man har som man har glemt alt om, det er lidt sådan en oprydning jeg har lavet og sat til salg, for når jeg har glemt jeg har dem, så har jeg øjensynlig ikke haft brug for det..
Dog er jeg ikke ved at stå og skal flytte, men har blot overskud af tid :D
aug 2012
- Jeg holder bare sommerferie i dag, og gør lige hvad jeg har lyst til. Ud og spise bliver det ikke lige i dag, da vi har noget kød der skal laves i dag, så det må blive en anden god gang.
Men bare det at man får af vide at man har potentiale inden for spansk, det gør også en glad.
jan 2014
jan 2012
:D :D
Det der rygklap er bare så betydningsfuldt, så godt du fik det, så kan du med god samvittighed holde sommerferie fra nu af og til august hvor skolen starter igen
jan 2012
Og når det så oveni er nogle der kan bo der med katten, så Milo føler sig hjemme og ikke er alene i alt for mange timer, så er det jo bare perfekt
aug 2012
Hvor er du sej
Et 7 tal kan du være stolt af
Heidi
Håber du finder et job
Søger du noget bestemt ?
nov 2013
jan 2014
jan 2012
Ja noget inden for mit felt, jeg er uddannet salgsassistent, men vil også noget med måske mere opsøgende salg, eller noget mere kontor præget, men et lager job siger jeg såmænd heller ikke nej til, egentlig vil jeg gerne skifte lidt branche, så opsøgende salg, reception, lager what ever, noget jeg kan bestride og som giver mig en løncheck hver måned og selvfølgelig noget som jeg gider at stå op til hver dag og inden for en radius af 50 km.
Øv Susanne men hvis han ikke er stærk nok, så er det jo desværre det bedste for ham..
nov 2013
nov 2013
Følger: 4 Følgere: 27 Katte: 4 Emner: 81 Svar: 486
sep 2012
Følger: 1 Følgere: 5 Katte: 3 Emner: 43 Svar: 1.243
I morgen bliver jeg 35. Svigerfamilien kommer på fredag. Søndag kommer mine forældre, bror, svigerinde, nevøer og bonus niecer Så der bliver lidt at se til i weekenden
nov 2013
sep 2012
aug 2012
Håber det bedste
apr 2013
Følger: 15 Følgere: 26 Katte: 2 Emner: 36 Svar: 576
Drager til Mallorca (også første gang) på lørdag, så torsdag og fredag skal vi bare lige forbi. Flocke skal på ferie hos mias misser.
nov 2013
jan 2012
Uhh Nille kender alt for godt det med en kat der stresser, det gør Tøsen også når hun skal køre i bil, men så længe du også har det fint med ferie hjemme sammen med Putte, så er det jo også fint
Trine det lyder til at have været en hyggelig dag
Tillykke med i morgen, håber du får en skøn dag, er du sød at bede om landsdækkende solskin
aug 2012
sep 2012
Rigtig meget held og lykke med jobsøgningen. Håber du finder noget du bliver glad for
Sanne, stort tillykke med det flotte resultat
I får lige et stemningsbillede herfra
aug 2012
sep 2012
Hyggetråd