ÅH NEJ ;(((;((( {{forumTopicSubject}}
Min værste frygt er lige pludselig blevet til virkelighed, her i huset neutralisere vi alle vores kælekatte inden de flytter hjemmefra..
Jeg solgte for ca 1,5 år siden en dreng til en opdrætter, hun skrev under på at han ikke måtte sælges videre fertil og at hun kun måtte bruge ham til sine maine coon piger, og så skulle der selvfølgelig søges stamtavler på alle killinger.
Idag får jeg så 2 mail, at han er i en ann. i den blå avis, hvor de sælger parringer fra ham til ALLE katte ;(
Hende der i sin tid købte ham til avl er stoppet med opdræt, faktisk inden hun kom igang, hun har solgt ham videre fertil, så nu bruges han til BYB-KAT ...
Jeg er rasende og ked af det og ja mange forskellige ting, men hva fanden er der galt med folk, at de bare er ligeglade med hva de skriver under på??
Jeg har prøvet at kontakte de nye ejere, men desværre uden held endnu.
Ja undskyld det blev da vist et ret langt indlæg, men er så forvirret og aner faktisk ikke hva jeg skal gøre, nogle ideer??
Judy
p.s. skal heldigvis siges at de billeder der er af katten, ligger han i deres seng og han ser glad og tilfreds ud..
okt 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 2 Emner: 63 Svar: 618
dec 2006
Følger: 230 Følgere: 199 Katte: 6 Emner: 227 Svar: 3.951
der er desværre nogen der bedøvende ligeglade....
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563
Jeg ville helt klart gøre det og ville ikke sælge fertil kat til en ikke reg opdrætter og slet ikke uden klausuler i aftalen.
maj 2007
Følger: 14 Følgere: 119 Katte: 32 Emner: 58 Svar: 969
som i andre skriver er han blevet en pengemaskine for de nye ejer. De forlanger 3000kr for en parring på stamtavlekatte, hvilket jeg syntes er helt hen i vejret, når han får lov til at parre revl og krat.
Hvad med de andre katte hun har købt af dig, ved du noget om hvor de er havnet henne ??
dec 2006
Følger: 230 Følgere: 199 Katte: 6 Emner: 227 Svar: 3.951
nov 2005
Følger: 50 Følgere: 49 Katte: 5 Emner: 9 Svar: 143
Ulla, det hjælper jo ikke at tage fat i hende jeg solgte til, eller det hjælper jo ikke katten, men vil da helt sikkert have fat i hende
og nej, de nye ejere kan jo ikke gøre for det, men prøver at køre derop og håber de er til at snakke med..
Men ligemeget hva, så er jeg ked af at min kat er endt som en pengemaskine ;(
nov 2005
Det er en FD aftale der er underskrevet, har fundet den frem;)
Hun havde en kastrat mere fra mig, han skulle efter hva hun har sagt være hos ex. kæresten, men det er jo heller ikke sikkert at det er rigtigt.
dec 2007
Følger: 19 Følgere: 19 Katte: 3 Emner: 5 Svar: 500
Men øv, det er helt sikkert en rigtig kedelig situation, jeg håber på at du finder en god løsning.
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563
nov 2005
nov 2005
Det jeg mener er at det jo ikke hjælper min kat at tage fat i hende der har købt ham her, tro mig hende skal jeg nok få fat på, men hun er stoppet med at opdrætte.
Jeg ville aldrig have solgt hende en kat, hvis jeg havde været det mindste i tvivl. Det med ikke at sælge til dem der lige er startet op, der er jeg ikke enig, hvis de ikke kan købe katte nogen steder, er det jo ligenøjagtig sådan et sted, som min hankat nu er havnet, at de ender med at købe katte/parringer.
Men det er svært, for vi kan desværre ikke se folk længere end til tænderne, men ville dog aldrig have solgt hende en kat hvis jeg havde en underlig mavefornemmelse.
Men ja, jeg er fandme også rasende.
nov 2005
Jeg har haft kontakt med hende og med de fleste andre af mine killingekøber, så hva der lige er gået galt her, tja tro mig jeg hiver mig selv i håret over det ;(
Jeg prøver at snakke med dem der har katten og håber jeg kan tale dem til fornuft, at jeg kan få dem til at kastrere ham, hvis ikke må det prøves gennem advokat
nov 2005
maj 2007
Følger: 14 Følgere: 119 Katte: 32 Emner: 58 Svar: 969
http://www.dba.dk/max-vores-store-flotte-ma/id-67177016/
ÅH NEJ ;(((;(((