{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
773 visninger | Oprettet:

Åh nej :'( {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.
Min veninde har lige ringet til mig, og sagt den frygteligste ting til mig smiley
Hun har lige været ude på rideskolen hvor min pony Amigo står.
Hun havde lovet at lukke Amigo ind i ridehallen, så han kunne røre sig lidt.
Det havde hun så gjort, var gået op i rytterstuen og snakket med veninderne.
½ time efter ville Trine (Min veninde) så hente Amigo, og så ligger Amigo og vrinsker og pruster voldsomt!
Hun løber hen til ham, og ser at hans ben sidder fast under barrieren (Som er væggene inde i ridehaller) og at det er hævet og ikke kan fås ud. Han havde åbenbart "gravet" i jorden, og så havde benet sat sig fast.
Jeg fik så derefter dyrlægen i røret, og han spurgte hvad jeg ville. Han sagde benet var brækket, og Amigo ville aldrig komme til at gå igen smiley .
Jeg sagde så at det var bedst han blev aflivet.
Så nu er min stakkels Amigo blevet aflivet smiley
Neej hvor er jeg ked af det smiley ...
Jeg savner ham bare så frygtelig meget!

Håber det er iorden jeg ligger er par billeder ind af ham i markedet, så i kan se hvor dejlig han var!

smiley R.I.P Miin Lille Amigo smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Åh nej :'(
  • #1   30. okt 2005 Undskyld jeg siger det men jeg syntes det er din venindes skyld. Man skal ikke bare lade en hest være alene. Der kan ske en masse.

JEg følger VIRKERLIG med dig men jeg har det bare som om at din veninde kunne have undgået det.
    Undskyld hvis du ikke kan tage mine hårde ord men det er min mening!

• #2   30. okt 2005 Det har de på min venindes rideskole. Der har de udkig over ridehallen. Så sider man og kan kigge hvad der sker.! Det syntes jeg er ret godt! Og kan kan HURTIGT komme ned hvis der sker noget eller den laver noget den ikke må!

• #3   30. okt 2005 Det var dog skrækkeligt! Puuha. Kan godt forstå at du er ked af det og ved at det er svært.
    Jeg kan samtidig med godt se hvad det er Tiffannie S siger. Det er ret uansvarligt af din veninde at lade Amigo rende for sig selv. - Det er ikke til at sige om I kunne have forhindret det, men chancen ville have været større for det.
    Men alt det her skal du ikke belemres med lige nu. Du har brug for al mulig støtte og det skal du også få. Jeg forstår din sorg og vil tænde et lys for Amigo.
    Mange opmuntrende energier sendes i din retning

• #4   30. okt 2005 Matilde J: På Denne Rideskole Har De Også En Ridehal Til At Lukke Hestene Ud I!

• #5   30. okt 2005 Årh tak skal i have (:
    Hvor er i dog søde!
    Er også virkelig ked af det smiley

• #6   30. okt 2005 Jeg har tændt et lyr for ham

Kommentér på:
Åh nej :'(

Annonce