Brændt af af én køber på kattegalleri {{forumTopicSubject}}
Jeg må simpelthen ud med det, er så gal og så forarget over at nogle mennesker kan være så ligeglade med andre og endnu værre være ligeglad med en lille uskyldig killing.
Jeg satte vores fire han killinger til salg herinde på kattegalleri, som jeg plejer når vores dejlige katte får killinger, da jeg har erfaring med at folk herinde fra er katteinteresseret og ikke bare skal have en kat og så bagefter fortryder det, men det er virkelig velovervejet. Ønsker nemlig altid at finde de bedste hjem til vores katte.
Jeg fik straks en henvendelse fra en pige der var meget interesseret i én af killingerne. Vi skrev frem og tilbage over et par dage, jeg studsede over et par ting ved hende, men hun kom med fine forklaringer og redegjorde for hvorfor tingene var som de var og jeg følte at det var okay at sende én af de små misse-basser hjem til hende.
Da tøsen, ja undskyld mig, ikke var over 18, skulle hun med det offentlige herud for at hente ham. Vi aftalte at det skulle være i dag, da jeg havde aftalt med de andre familier der skulle have kat, at de også skulle komme i dag, så ingen af dem skulle være alene tilbage! Jeg tilbød hende at køre hjem til hende, så hun ikke skulle med offentlig transport med den lille fyr. Men hun ville gerne herud og se ham, hvilket jeg også godt kunne forstå, da det er rart at have set killingen i vandte omgivelser inden man får den hjem. Jeg fandt tog tider til hende og aftalte at jeg skulle hente hende på stationen.
I dag oprandt dagen så. Jeg har intet hørt fra hende hele dagen, trods vi aftalte at snakke sammen inden. Jeg kan se hun har åbnet de breve jeg har sendt til hende herinde, men der er ikke kommet noget svar. Jeg har været på stationen to gange for at se om hun var der, anden gang fordi at jeg naivt nok håbede at hun havde taget fejl af tiden, men nej!
Jeg er så eder tosset og gal over, at nogle mennesker bare kan være så ligeglade. Nu sidder han alene tilbage, hans brødre er blevet hentet! Han har heldigvis ikke opdaget det helt endnu, da det er kort tid siden. Men føj hvor er jeg dog hamrende sur over, at det her overhovedet er blevet aktuelt!
Jeg fatter slet ikke at nogle mennesker kan være så lige glade, at det ikke engang fortæller hvis de fortryder eller bliver forhindret! Jeg skriver herinde, fordi jeg inderligt håber at personen ikke har henvendt sig til andre, så der er flere små missere der skal sidde i den her situation.
Ord kan slet ikke beskrive hvad jeg synes om mennesker som hende!
Vil ikke omtale personen herinde med navn, da det går i mod kattegalleriets ordensreglement. Men håber at min 'advarsel' kan få andre til ikke at være lige så naive, som jeg åbenbart selv har været.
Hvis nogen derude, er på udkig efter en lille mørkegrå hankilling med hvide aftegn, så har jeg én der gerne skal afsted hurtigt!
Mvh Kathrine
jan 2010
Følger: 25 Følgere: 21 Katte: 3 Emner: 38 Svar: 611
okt 2004
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 7 Emner: 33 Svar: 98
Desværre har jeg slet ikke søgt andre købere, da det hele var så sikkert, så har ikke engang nogle jeg kan kontakte og høre Men nu kommer han til salg herinde og flere steder, så håber jeg der er nogle der mangler en fantastisk killing, for det er han!
jan 2008
Følger: 24 Følgere: 24 Katte: 1 Emner: 59 Svar: 574
okt 2004
Havde hun ikke brændt mig af, skulle den her triste situation aldrig været opstået.
okt 2004
Han er simpelthen den mest kælne og et værre nussehovede
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.121
jan 2008
Følger: 24 Følgere: 24 Katte: 1 Emner: 59 Svar: 574
okt 2004
dec 2007
Følger: 19 Følgere: 19 Katte: 3 Emner: 5 Svar: 500
I øvrigt så plejer vi faktisk netop at arrangere, at alle killinger ikke skal flytte hjemmefra samme dag. Jeg synes det er mere fair overfor mormissen at tage hendes killinger fra hende lidt af gangen, og det ville heller ikke praktisk kunne lade sig gøre, fordi vi altid selv aflevere vores killinger -forinden har køber som regel været på besøg adskillige gange. ;o)
okt 2009
Følger: 53 Følgere: 50 Katte: 1 Emner: 88 Svar: 1.835
Kan SLET ikke forstå du sælger til en under 18! Hvor forældrene ikke har været med indover, hmmmm....
Hvad nu hvis hun var kommet hjem med den lille killing og forældrene ikke viste en dyt om det?
Så var den bare kommet tilbage igen eller givet videre igen, igen
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Kaytrin **Jeg ville have taget ham ind, men er bange for at det forvirrer ham endnu mere nu hvor han er vandt til at være dér og hvis jeg finder en køber snart er der ingen grund til at skabe mere forvirring.**
Sælger du da kun til nogen der bor på landet og vil have staldkatte? For ellers vil jeg da mene, det er en fejl, at han ikke har været inde i huset før - de fleste katteejere lader trods alt deres katte komme ind i huset.
okt 2004
Sofie, det synes jeg egentlig også er det bedste, men da moren som sagt stort set ikke er hos dem mere. Jeg ser hende ikke engang hver dag. Så valgte jeg at det var bedre at de kom væk samtdigig end at nogen skulle være alene tilbage.
Tinka, jeg er helt enig. Som jeg skriver er jeg glad for at han ikke skulle afsted til en så uansvarlig tøs og jeg er glad for at han ikke er kommet det!
Og nej, jeg sælger også til almindelige familier. Killingerne har ikke været i andet end hesteboksen, medmindre jeg har taget dem med ind og derfor er de ikke vandt til at løbe frit omkring. De er renlige og benytter kun kattetoilettet som er i boksen. Det her er det 12 kuld killinger vi har gennem årene og jeg har aldrig oplevet at det har været et problem. Har kun fået positive tilbagemeldinger og glade katteejere.
okt 2004
okt 2004
Han ligger ellers her og fimser i mit skød. Han har endnu ikke opdaget at han er en alene lille missekat. Er sikker på at han synes det er herligt at skulle hjem til hende og nusses og kæles.
okt 2004
Men ja, han er en heldig lille misser, at han ikke skal afsted til hende!
Dk Hippentossen's, det har jeg ikke vidst, men så er det jo også bare godt, at han ikke skal hjem til hende.
Brændt af af én køber på kattegalleri