Bliver brændt af... Killinger.. {{forumTopicSubject}}
Jeg er godt sur lige nu, jeg havde en aftale med en sød familie om de skulle komme og se Kazoo i dag, da de var helt vilde med ham, jeg fik deres tlf nr både til hjem og mobil, hvis jeg skulle blive forhindret eller lig. De havde jo så også mit mobil nr og den er altid tændt. Vi aftaler de kommer kl.13 og de glæder sig sådan...
Ja nu er kl. over 15 og de er ikke kommet endnu, jeg har prøvet at ringe til dem flere gange og de svare ikke på nogen af deres telefoner...
Jeg er meget hidsig over det for der har været mange henvendelser på ham men fordi jeg havde lavet en aftale med de andre, har jeg sagt til folk at de havde første ret på ham og jeg kunne give besked lørdag om han var solgt... Nu har den anden familie rinegt og sagt de har fundet en anden killing i stedet for... Det er meget irreterende at folk ikke kan ringe og sige hvis de har fortrudt i stedet for bare at blive væk...
feb 2005
Følger: 18 Følgere: 17 Katte: 4 Emner: 83 Svar: 634
apr 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 96 Svar: 1.053
men set på en anden måde.. så kan de jo evt. være kørt galt på vej hen til dig og nu ligge på hospitalet ? eller noget andet alvorligt er sket ?
apr 2006
feb 2005
Følger: 18 Følgere: 17 Katte: 4 Emner: 83 Svar: 634
Lundkvist jeg havde sagt til dem at de skulle godkendes af mig først, men de virkede rigtig søde og brugte samme dyrlæge som mig selv om min dyrlæge sagde også god for dem. Så havde jo håbet lidt, men de kan jo også have skrevet forkert dag ned det ved man jo ikke.
apr 2006
selvfølgelig har man lov til at være sur, og ja , det ville jeg os selv være. men man ved jo aldrig ?
(:
Bliver brændt af... Killinger..