{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brændt af:o(
  • #1   18. okt 2008 ja det er bare mega træls de kunne sgu godt lige give besked...bare en lille sms ville sgu ikke skade

• #2   18. okt 2008 ej, hvor strengt ikke at give besked.

• #3   18. okt 2008 Ja og jeg har enda givet ham telefonnr og email så han kunne da godt lige have givet besked, har også holdt øje her ind hvis nu han havde smidt det hele væk og så sendt en PB, men næ nej:o(

• #4   18. okt 2008 Måske er det kun godt at han ikke har købt din kat, med den opførelse. Jeg tænker bare, at hvis man ikke kan overholde en aftale om at komme og hente sin kat. Så har han heller ikke fortjent den. Det kan heller ikke være et brændende ønske om at få kat, der står øverst på hans ønskeliste og hvilke andre aftaler kunne han også komme til at "glemme": dyrlægebesøg måske.
    Meget useriøst af ham.
    Du skal nok finde en der er bedre egnet end ham. Held og lykke.

• #5   19. okt 2008 det jeg ked af at hører.. men som sagt så er det måske også godt lille fisen ikk kommer der til ...
    er nu glad for min lille prinsesse... trods hun er en lille orm er hun hehe...
    men de er så blevet enig om (lige nu) at dele kongestolen - den øverste plads på kradsetræet.. hvilket ser ud til snart at give op -g -
    blir spass hvis de bliver ved og hun blir lige så hurtigt stor som cuba.. ska ska der indkaldes handy mand til forstærkning af kradsetræ hehe..

• #6   19. okt 2008 Karin: Hi hi har godt fulgt med, det er hårdt at få en lille ny hva' Men jeg er kun glad for at se hun har det Super godt:o)

• #7   19. okt 2008 Maria: Ja det tror jeg også det er, for som du siger han er ikke god til at overholde aftaler, så er det heller ikke et sted den lille kat skal hen, troede ellers jeg nøje havde udvalgt de ny ejere til mine killinger, men ham her var så en fuser.

• #8   19. okt 2008 Jeg kan godt forstå dine ærgerlser for det er møj irriterende ikke at kunne foretage sig noget fordi man venter.. og når det så er forgæves bliver man godt knotten.

Men som andre skriver... nok godt for din misling at han ikke kom når han ikke kan overholde en så simpelt aftale. Fatter slet ikke at folk ikke lige ringer og siger hvis de har fortrudt eller er blevet forhindrede (med mindre de selvfølgelig enten er døde, ligger i coma eller på anden måde ikke er i stand til at give besked). Det er en ærlig sag hvis man fortryder et køb, men så kunne man godt lige give besked.

• #9   22. okt 2008 Det er møg irriterende, prøvede det også her for nyligt da jeg skulle af med Rosa´s killinger. Det mindste man kan gøre er da og melde afbud. ØV, håber du kommer af med katten til en anden og mere interesseret katteven....

• #10   15. apr 2009 jeg har prøvet hvor jeg havde to kuld det ene 2 uger yngre end det andet. vi havde så en vens ven der ville have 2 killinger. han havdce været hos os flere gange og havde tiltro til at han selv kunne hente katten på vores høloft da vi var på ferie. men da vi så kommer hjem finder vi ud af at han havde taget de 2 der var alt for små til at komme væk fra deres mor bare fordi han åbenbart syntes de var sødere. blev så sur og vi har intet hørt fra ham siden. man kan da ikke bare 'stjæle' killinger på den måde. og problemet lå ikke de at han ikke kunne se forskel for de var de eneste der var tortie farvet.

Kommentér på:
Brændt af:o(

Annonce