{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.025 visninger | Oprettet:

ØV! Når man bliver brændt af! {{forumTopicSubject}}

Er stik tosset og pisse skuffet lige nu! smiley
Hende der var så super interesseret i Gizmo, og virkelig bare virkede som den perfekte, har nu brændt mig af smiley
Hendes undskyldning var at hun var meget presset lige nu pga. en flytning, hvorefter hun valgte at blokere mig!! smiley
Nu sidder jeg så her med en lidt gnavende følelse i maven, for hvis jeg ikke engang kunne regne med hende, hvordan skal jeg så nogensinde få tiltro til de folk der henvender sig? smiley
Siden jeg satte Gizmo til salg første gang sidste år, er jeg blevet brændt af 6 gange smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ØV! Når man bliver brændt af!
  • #1   24. mar 2015 smiley det er ikke rart, for pokker hvis de ikke er interesseret eller finder en anden de hellere vil have, så kan de da bare være ærlige.
    Og jeg forstår din frustration, for hvor mange forsøg skal du igennem og vil det lykkes, at finde et godt hjem?
    Eller skal du tænke de sorte tanker jeg ved du ikke har lyst til smiley

• #2   24. mar 2015 Ja, havde hun bare skrevet det hun nu skrev, uden at blokere mig, så havde jeg nok bare været sådan lidt "Nå okay, pisse ærgerligt, men det er der jo ikke noget at gøre ved".
    Men når hun så vælger at være så umoden at blokere mig, så bliver jeg altså rasende! smiley

Og jeg vil for alt i verden undgå at skulle tage afsked med ham hos dyrlægen, jeg vil gøre alt hvad der står i min magt for at finde det rette sted, men det er virkelig svært at stole på folk, når de konstant brænder mig af smiley smiley

• #3   24. mar 2015 Øv altså. Håbede sådan det ikke var dig, da jeg så overskriften, men havde det desværre på fornemmelsen!

Fatter ikke folk så henvender sig og bliver ved, hvis de alligevel ikke er interesserede. Ved da godt at der kan komme ting i vejen, men en flytning kommer jo ikke bare lige ud af det blå. Og hun havde vel ikke blokeret dig, hvis hun virkelig mente det!

Jeg håber sådan det lykkedes for dig i den sidste ende!

• #4   24. mar 2015 Jeg forstår det virkelig heller ikke..
    Aftalen var at hun skulle finde en måde at komme og besøge ham, og så kunne hun få ham hjem, når hun var flyttet på plads...
    Hun har jo hele tiden vidst at hun skulle flytte.... Og hvorfor bruge så meget tid på at skrive frem og tilbage, hvis hun slet ikke ville have ham alligevel smiley

• #6   24. mar 2015 Meget mærkeligt. Mærkelig måde at reagere på

• #7   24. mar 2015 Øv altså....
    Mærkelig opførsel, hvis hun virkelig var interesseret så kunne hun jo have mødt ham og aftalt med dig at hun først overtog ham når hun var på plads og klar til at modtage ham..

Men hun er nok kommet i tanke om at hun skal på ferie til sommer og hvor besværligt det så vil være at skulle have katten passet..
    Men hvor barnligt at blokere dig smiley

Jeg forstår godt at du efterhånden er ved at miste tiltroen på mulige købere smiley

• #8   24. mar 2015 smiley kunne jeg dog bare have kat, så kom jeg efter ham! Så kunne han være enekat her, med alle de privilegier der følger med smiley

Håber så meget at der vil dukke den helt rigtige ejer op til ham. Han er da super charmerende

• #9   24. mar 2015 Jeg er rigtig træt af og ked af måden hun valgte at gøre det på smiley
    Men skal man se det fra den positive side, så var det jo godt at hun fortrød INDEN hun fik ham hjem...
    Men det bliver sværere og sværere for mig at tro på at folk virkelig vil ham, når jeg sådan bliver brændt af den ene gang efter den anden, efter jeg først har fået tillid til dem smiley

• #10   24. mar 2015 Det kan jeg godt forstå.. Især fordi din situation er som den er, du har jo ikke evigheder til at finde et nyt hjem. Det er jo uholdbart for ham og de øvrige katte.
    Jeg krydser så meget fingre for det meget snart lykkedes.
    Han ser super dejlig og bøllefræk ud..

Hvad har du ellers oplevet af undskyldninger?

• #11   24. mar 2015 Alene billede 1 i galleriet, så er man da solgt smiley hvem kan dog modstå sådan et blik smiley

• #12   24. mar 2015 Øv en træls opførsel. Krydser fingre for at den helt rette snart dukker op. Han ser bare rigtig dejlig ud smiley

• #13   24. mar 2015 Han er bare super skøn!! smiley

Jamen hvad har der snart ikke været af undskyldninger...
    En sprang fra, da det gik op for ham at Gizmo er en kat, dvs. han går på bordene og kradser i sofaen.. Det kunne han ikke lige leve med...

Så var der en der pludselig valgte, dagen før hun skulle hente Gizmo, at anskaffe sig en hund i stedet, uden at fortælle mig noget... Det opdagede jeg selv, da jeg kiggede ind på hendes profil...

Så var der en ung pige, hun boede hos sin far, men det var hendes mor der skulle køre hende op til mig.. Dagen før springer hun så fra, med den begrundelse at moren ikke vil køre alligevel..

Og sådan kunne jeg blive ved med folks dårlige undskyldninger og barnlige opførsel... smiley

• #15   25. mar 2015 Det håber jeg godt nok også..

Grunden til at jeg skal af med ham, er at han er utrolig hård mod mine to andre katte, når han vil lege.. pelstotterne flyver rundt fra de to andre når han først går i gang, han forstår ikke når de siger fra og bliver bare vildere, jo mere de piber.. Misse er nået dertil hvor hun er bange for ham det meste af tiden, og det er bare rigtig synd for dem allesammen..
    Jeg har snart forsøgt alt, både ekstra aktivering, ekstra opmærksomhed, Feliway gennem flere måneder i flere omgange, men intet virker.. og dyrlægen har erklæret ham rask, men lige lovlig meget "hankat" af en kastrat at være..
    Så Gizmo skal ud et sted hvor han kan blive hjemmets enehersker..
    Jeg tror ikke på at han kommer til at savne selskab fra andre katte, for som regel opsøger han kun menneskelig kontakt...

• #17   26. mar 2015 Kan han evt ikke være kastreret ordentligt? Ved heste kan man opleve at de ikke får det hele ud, så de bliver ved med at være hingstede..alder for indgreb spiller også ind.

• #18   26. mar 2015 Han blev kastreret da han var 16 uger..
    Og umiddelbart tror jeg da at de har gjort det godt nok.. Det er først de sidste par år det har stået på, og han bliver 5 år om under 2 mdr.
    Det er ikke til at sige hvorfor han er blevet så voldsom, måske det også hænger sammen med hans størrelse, han er jo en kæmpe i forhold til de to andre...

Kommentér på:
ØV! Når man bliver brændt af!

Annonce