7.968 visninger
|
Oprettet:
Hvornår må han komme ud? {{forumTopicSubject}}
Hej. Jeg købte min smukke kat i lørdag's og han er en ude kat. Hvor lang tid skal der gå før jeg må lukke min kat ud ? Er bare så bange for og lukke ham ud, hvis han aldrig kommer igen..
jul 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 9 Svar: 47
nov 2008
Følger: 84 Følgere: 92 Katte: 3 Emner: 1.619 Svar: 5.096
Det skal vidst hjælpe at sprede lidt grus fra kattebakken i haven når man lukker den ud første gang.
Pøj pøj med det :o)
dec 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 4 Emner: 5 Svar: 48
Først og fremmest Tillykke med ny-miss!
Jeg har også hørt den der med katte grusset-
Den skal jo indholde divs lugte af din kat´s efterladenskaber, og derpå skal det strøes rundt langs hæk eller hegnet, for dermed at vise... "Hertil og ikke Længere".... og også yderligere nogle få andre steder i haven.
+ Ny miss skal IKKE lukkes ud på fyldt /mæt mave, for dermed kan du jo kalde den ind efter kort tid ude og så servere lidt mad- Dette ritual gentages bare derudaf og lige pludselig er Miss så bare vænnet til at kunne komme ud .....og hjem igen uden problemer :-))
Ps....Øhhhh.....Hvilken kat er din ny erhvervelse - Foto/ alder osv ?
Mvh Monique
feb 2009
Følger: 36 Følgere: 34 Katte: 2 Emner: 23 Svar: 1.392
apr 2013
Følger: 1 Svar: 1
mar 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 3 Emner: 33 Svar: 426
En killing, ja der mener jeg at min Tyson blev lukket ud første gang da han var omkring 5 måneder gammel. Jeg havde kattelem, så vi trænede mange gange med at min datter stod udenfor og jeg indenfor, og så lempede vi ham frem og tilbage, ind og ud af kattelemmen, til han tilsidst forstod at det altså var hans ind- og udgang. De første mange gange han gik ud, var han kun ude 1 minut, og vupti ind igen. Få minutter senere gentog det sig, og sådan gik de første dage, indtil han begyndte stille og roligt at være ude længere tid ad gangen.
Jeg skal flytte om 3 uger, og frygter allerede den tid der vil komme hvor Tyson ikke må komme ud, det bliver et helvede for han HADER bare kattebakker og kan holde sig meget længe for at undgå at gå på bakken.
Hvornår må han komme ud?