2.484 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Indhegning af altan Indhegning af altan

Nu er foråret på vej og jeg vil gerne kattesikre min altan , så min dejlige dreng kan løbe ind og ud som det passer ham uden jeg skal holde øje hele tiden.
Jeg har set nogle fine løsninger på nettet, men kender ikke nogen der kan lave det.
Min altan er lidt anderledes idet jeg bor øverst og altangulvet går længere ud end altanloftet, så det er ikke bare at sætte et net op.

Tror dog heller ikke det er meget besværligt, hvis man ved hvordan mm.

Er der mon nogen der kender nogle der kan lave det mod betaling ell evt selv har prøvet det og vil gøre det ?
Det er på Amager, kbh.

På forhånd tak for svar smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Kitchen clogged 750 kr.
  • Flyt tørretumbler 450 kr.
  • Reparation af kabelfejl på robotplæneklipper 1.300 kr.
  • Furniture Assembly 2.200 kr.
  • Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • rep. af hul i vandrør 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Indhegning af altan
  • #1   9. mar 2010 Lytter spændt med, da jeg har et ligende problem, dog en lidt nemmere altan at indhegne, men hare aldrig prøvet det før og vil så gerne sikre mine to dejlige misser smiley

• #2   9. mar 2010 du kan evt. sætte noget hønsenet øverst, så det passer med gulvet, og så hænge net på der smiley

• #4   10. mar 2010 Ja, kan godt se det ville være rart med nogle billeder, men ved ikke lige hvordan jeg får dem herind og min kameramobil er til rep.

Men man kan altså ikke sætte hønsenet op fra gulv til loft, da man så ikke kan stå op og nyde udsigten forrest på altanen.
    Altanen er vel 6-8 kvm.
    Men kender nogen her nogen der kan lave det mod betaling, hører jeg meget gerne fra jer smiley

• #5   10. mar 2010 Maria M - hønsenettet var heller ikke fra gulv til loft, men i toppen, så toppen bliver lige så lang som bunden..og så noget andet ned ned smiley

Du kan jo stadig se ud igennem nettet

• #6   10. mar 2010 Tanja J..
    Se det var måske en rigtig god ide smiley
    Jeg kan nok ikke rulle min markise ned længere, men sommetider må en dyreelsker jo priotere ..
    Tak for ideen.
    Hører stadig gerne fra en der kan lave det i praksis.

• #7   8. apr 2012 Jeg bor også med en altan, der er 'fri' til tre sider, og man kan sagtens sætte net op fra gulv til loft. Jeg havde også mine overvejelser mht. udsigten, og om den blev ødelagt, men man kan sagtens lave en pæn løsning. Og jeg er glad for, at mine katte nu trygt kan bevæge sig ud i den friske luft:-)

Billeder: http://www.kattegalleri.dk/alb_vis.aspx?AlbumID=15982

Kommentér på:
Indhegning af altan

Annonce