4.690 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Livets Olie? Livets Olie?

Hej...
Jeg har ladet mig fortælle at der lige har været en fjernsynsprogram om livets olie (et olietilskud til dyr og mennesker) og det hele skulle være det pureste opspind og der ikke er de gode omega 3, 6 og 9 fedtsyrer i som der står.
Er der nogen der ved noget om det og kan fortælle lidt? evt erfaringer?

Jeg har nemlig lige købt det til mine katte da jeg synes deres pels er for kedelig her om vinteren....

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Livets Olie?
  • tina j
    tina j Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 19
    #1   3. mar 2010 Hej.

Altså jeg giver det til min søn, nu han jo godt ik en kat.smiler.
    Men han har adhd, og han har stor gavn af det.
    Såhhh jeg tror på at det har en effekt.

Tina

• #2   3. mar 2010 Tusin tak Tina...

Jeg er glad for dit svar og dine erfaringer. Når du kan se det hjælper på din søn, er jeg da også overbevist om det hjælper!

• #3   3. mar 2010 Tina.. hvordan har det virkning på adhd...undskyld jeg spærger her i tråden men blev da lige nysgerrig...

• #4   3. mar 2010 Hej Michelle smiley

Jeg er ved at uddanne mig materialist , og jeg kan fortælle dig at det ikk er opspind , omega 3-6-9 fedtsyre er meget vigtige for os , og det er desværre ikk mange af os der får det vi burde . Jeg har ikk hørt at det kunne bruges til dyr , men sejt nok smiley

• #6   3. mar 2010 Felis F : Ja det er kæmpenatlysolie i olien .

• #7   3. mar 2010 Men hva jeg kan læse i min lille Helse mappe er Kæmpenatlysolie en ganske go ting - også til Katte . Så der skulle ikk være noget problem der i hvertfald smiley

• #8   3. mar 2010 Vil lige meddele jer alle at kæmpenatlysolie eller som mange kalder den natlys IKKE er giftig for katte smiley
    Nysgerrig nok som jeg var , skrev jeg til min chef . Livets olie kan uden problemer benyttes til både Hunde , Katte og Heste smiley

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.368
    #9   4. mar 2010 Hej

Har lige google mig til olien. Olien kan købes til både mænd og kvinder, er der forskel i ingredienserne.? Kan se olien til mænd er 20 kr dyrere.:-)

Lives Olie kan man godt bruge til dyr.

Livets olie/Oil of Life bliver anvendt som tilskud til alle dyr, uanset hvilke sundhedsproblem der skal løses og har med stor succes medvirket til at skabe sunde, velafbalancerede dyr, kæledyr, såvel som nyttedyr, f.eks heste, ride - spring og væddeløbsheste, væddeløbshunde, træk/slædehunde og konkurrencehunde. Den rette balance og tilsud af Livets olie/Oil of Life, kan give bemærkelsesværdige resultater og kan for mange være afgørende for store præmier.

Følgende doser kan anbefales:
    Hund: ½-3 teskefulde (2-14 gr) pr. dag
    Kat: et par dråber-1teskefuld (2-14 gr) pr. dag
    Hest: 2-12 spiseskefulde (28-168 gr) pr.dag
    Til en rask hest anbefales 2 spsk. pr. dag.

http://www.naturoghelse.dk/shop/oil-of-life-2715p.html

• #11   4. mar 2010 Tak for en spændende tråd.. MEn jeg må nok indrømme at jeg er blevet til nervøs for at give det til mine katte nu smiley MEn hvis i kan garantere at det ikke er giftigt for mine katte, så vil jeg fortsat gøre det...

Den flaske jeg har står der til hunde og heste på.. Men har ladet mig fortælle at det er det samme der er i alle flaskerne... smiley

• tina j
    tina j Tilmeldt:
    maj 2009

#13   4. mar 2010 Hej Heidi.

Jeg begyndte at give det til min søn uden at jeg frtalte noget til hans skole. Da han havde fået det ca 1 1/2 mdr, sagde de at der var sket markbar ændring i hans koncentration og frustrationstræskel og jeg kan selv mærke det herhjemme.

Når man har ADHD, er der jo nogle impulser der ikke fungere optimalt... og hjenen er opbygget at fedtstoffer...vi har noget der hedder mylinskeder hvor impulserne går igemmen...og disse mylinskeder er opbygget af fedtstoffer...

jeg oplever en markant ændring hos min søn....

lidt noget andet end trådstarter spurgte om...sorry....

Tina

• #14   4. mar 2010 Tina j.
    Tusinde tak for svaret, min dreng er autist med adhd træk, derfor var jeg lige lidt nysgerrig.. smiley

• tina j
    tina j Tilmeldt:
    maj 2009

#15   4. mar 2010 Hej Heidi.

det var så lidt, så ved du nok selv lidt om alt det jeg skrev, mange siger jeg ku prøve at lade være med at give ham det, det tør jeg ikke ; ).

Han får så den der hedder standard livets olie,,,

• #16   4. mar 2010 Felis - det er derfor det hedder et kosttilskud smiley Fordi man IKKE har dokumenteret virkning - det er derfor kun kunderne der kan komme med dokumentation for hvordan produktet har virket for vedkommende . I Matas kan vi til livets olie fortælle hvor glade andre kunder har været for produktet , for vi får meget go ros for Oil of life .

Kommentér på:
Livets Olie?

Annonce