Krise i kattefamilien..!! Krise i kattefamilien..!!
Hej allesammen, jeg har virkelig brug for nogle af Jeres katte erfaringer..!! Jeg har to katte, en hunkat Miv og så hendes hankilling Fenris på snart 5 måneder. De kommer rigtig godt ud af det med hinanden, og nyder virkelig hinanden selskab.
Men her kommer problemet så: Jeg var til dyrelæge i dag, får at få hankatten kastreret, og da jeg så kommer hjem fra dyrelægen, væser Miv af Fenris, og ender med at angribe ham, og han er stadig slemt påvirket af narkosen, og bliver selvfølgelig enormt skræmt. Jeg tager derefter Miv ind i et andet rum, og lader hende blive der til Fenris er blevet mere frisk. Da jeg tager hende ud igen efter et par timer, reagere hun på samme måde, hvor hun væser og knurre af ham, og
prøver at angribe ham...!
Jeg ved slet ikk hvad jeg skal gøre, for de har altid holdt utrolig meget af hinanden!
Hvorfor opføre hun sig pludselig sådan? Og hvad skal jeg gøre, for at de kan sammen igen?
Jeg elsker begge mine missere utrolig højt, og håber virkelig at der er nogle der kan hjælpe. Det er hjerteskærende at de lige pludselig ikke kan sammen længere..:'(
Med venlig hilsen Tanja
jun 2005
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 3 Emner: 10 Svar: 90
Hels og lykke :o)
jul 2008
Følger: 14 Følgere: 11 Katte: 2 Emner: 53 Svar: 743
han har jo været ved dyrlægen og der er der jo en masse andre dyfte som sikkert sidder på ham plus han har været bedøvet mener at de få en andrelese lygt når de har været i bedøvelse
er ikke sikker i min sag så andre katte mennesker må lige komme på bane også :o)
mar 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 3 Svar: 5
jun 2005
jun 2005
mar 2009
mar 2009
Krise i kattefamilien..!!