286 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

syg forkøleses ved katte ? syg forkøleses ved katte ?

Hej hej
jeg er kommet i en dum situation og går og er nervøs for min lille kat bati... Han er indenfor de sidste par dage begyndt og sove meget mere end han plejer, og har mistet lidt appetitten han plejer og ville have mad hele tiden men nu ikke rigtig ligger bare og putter hos os i sofaen og i sengen, det er som noget af hans energi er væk... har ikke skiftet foder, og kan det hele hænger sammen med at han kom til at drikke noget opvaske vand med sæbe ? Hvad skal jeg gøre, han er overhovedet ikke sig selv kan det hænge sammen med at han for en måned siden blev kasteret og at han blir mere roligt nu.. ? vores anden kat sover og ligger lige som meget som ham men er langt mere aktiv og mad glad ? alle råd er velkommen smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af køkkenarmatur 800 kr.
  • Haster! Silikone fuger på badeværelse 1.300 kr.
  • Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ophængning af lamper 600 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  syg forkøleses ved katte ?
  • #1   4. dec 2005 hmm ja der er ingen vej uden om, nu ligger landet bare sådan at jeg skal til eksamen hele dagen imorgen må se hvordan han har det og lige ringe til dyrlægen...

• #2   4. dec 2005 jeg tænker... opvaske vand? det ville jeg nok også ringe til dyrelægen om...
    Men derudover... de kan jo godt blive mere rolige efter kast. men kan det ikke betyde noget at det bliver vinter og mørkt. kan det ikke påvirke katte ligesom det kan påvirke os?
    Men altså, min dyrelæge er altid frisk på en snak, også selv om det ikke er noget meget alvorligt. Så hvis din kat har en underlig adfærd, så ring... det ville jeg gøre...

• #3   4. dec 2005 Dyrlægen..

• #4   5. dec 2005 få ham ud til dyrlægen, det kan jo være alvorligt.. .oO(emma).. :´(

• #5   6. dec 2005 hej tak for jeres svar, og vi har været hos dyrlægen og jeg foklarede at der var en risko for at han havde smagt på noget opvaske vand og det sagde han at det gjorde de ikke medmindre der ikke var andet vand, så det har han ikke... men det viser sig at at vores lille kat måske har fået stress af vi har fået gulvtæppe på og at vi var nødt til at rykke det hele sammen på grund af det. Dyrlægen tjekkede ham i hoved og røv og intet og se, vi skal dog kontakte ham igen hvis han blir ved, men efter at have fået en sprøjte c vitaminer for at sætte lidt skud i ham.. så går det lidt bedre han spiser lidt, og har også drukket lidt vand, jeg gav ham det med sprøjte de sidste par dage....igår var jeg ude pg plukke noget græs for det kunne være han trængte til at rense maven for hårbolde osv... det gasnkede han godt i... men det går bedre og det er det vigtigste...

Kommentér på:
syg forkøleses ved katte ?

Annonce