syg forkøleses ved katte ? syg forkøleses ved katte ?
Hej hej
jeg er kommet i en dum situation og går og er nervøs for min lille kat bati... Han er indenfor de sidste par dage begyndt og sove meget mere end han plejer, og har mistet lidt appetitten han plejer og ville have mad hele tiden men nu ikke rigtig ligger bare og putter hos os i sofaen og i sengen, det er som noget af hans energi er væk... har ikke skiftet foder, og kan det hele hænger sammen med at han kom til at drikke noget opvaske vand med sæbe ? Hvad skal jeg gøre, han er overhovedet ikke sig selv kan det hænge sammen med at han for en måned siden blev kasteret og at han blir mere roligt nu.. ? vores anden kat sover og ligger lige som meget som ham men er langt mere aktiv og mad glad ? alle råd er velkommen
jul 2005
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 12 Svar: 31
jun 2005
Følger: 9 Følgere: 9 Katte: 3 Emner: 95 Svar: 262
Men derudover... de kan jo godt blive mere rolige efter kast. men kan det ikke betyde noget at det bliver vinter og mørkt. kan det ikke påvirke katte ligesom det kan påvirke os?
Men altså, min dyrelæge er altid frisk på en snak, også selv om det ikke er noget meget alvorligt. Så hvis din kat har en underlig adfærd, så ring... det ville jeg gøre...
nov 2005
Følger: 21 Følgere: 20 Katte: 2 Emner: 93 Svar: 1.121
jul 2005
Følger: 36 Følgere: 35 Katte: 4 Emner: 157 Svar: 765
jul 2005
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 12 Svar: 31
syg forkøleses ved katte ?